Cerb89 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei. Jeg tenkte jeg skulle reinntsalree Windows XP home edition, så da lurer jeg på hvordan man gjør det. Er det bare å sette inn Windows XP cd'en som fulgte med Pc'en? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ja, bare å slenge i CDen. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Restart maskinen, boot fra Windows cd, følg instruksjonene Formater med NTFS helst. Hvis du ikke kan og boote fra cd osv, så bare spør. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg bruker helst FAT på små partitioner og NTFS til store siden det skal yte bedre etter som det står på http://www.ntfs.com/ntfs_vs_fat.htm Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hva er NTFS ? Et filsystem Det står for Windows NT File System. Og så vidt jeg vet så er det kun NT/2000/XP som kan bruke det. Ikke 95/98 osv. Er ikke sikker.. Står noe om det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå