Gå til innhold

Hjelp! 18gb savnet!!!

Anbefalte innlegg

Har akkurat reinstarlert WinXP, og kjørt dette i en uke, plutselig "forsvinner" 18 av 20,5gb av c:.

med andre ord så sitter jeg igjen med usle 356mb ledig plass på c:, når jeg går inn på defrag kommer disse 18gb opp som "contiguous files" markert som blå.

Noen som har vært borti lignende?

(Eneste program som er lagt inn er PowerDVD, Direct Connect, norton og officeXP. Disken er en WD 40gb delt i to den andre partisjonen fungerer som normalt.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg ville ha prøvd å slettet de :lol:

og sett vordan det virket da :roll:

uanset se eller spør på noen forumer der de bruker xp

jeg har ikke vore bortig problemet selv.

prøv å se vis du ikke får noen fornuftige svar så lenge du ikke har noen viktige filer på den da kjør scandisk vis du ikke har kjørt det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

ru-au skrev (2002-07-21 00:08):

med andre ord så sitter jeg igjen med usle 356mb ledig plass på c:, når jeg går inn på defrag kommer disse 18gb opp som "contiguous files" markert som blå.

Noen som har vært borti lignende?

Det betyr at det har skjedd en feil uner oppstarten som har laget en eller flere temp filer på 18GB, rett og slett en feil! Du må nok se om du kan finne disse filene, letteste er å gjøre slik som jimmy sa. Hvis du ikke finner dem må du formatere på nytt.

Du har vel ikke tilfeldigvis slått av maskinen med knappen tilfelidigvis? Denne slags feil kan oppstå hvis man bare trykker inn knappen på en særdeles hard og arrogant måte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...