iden Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Heisann... Altså, jeg er en smule forbannet, har altså en stk Kingston PC3200 1gb brikke, så jeg tenkte da det at jeg skulle oppgradere med en til, og siden jeg har hatt så mye problemer med ulike brikker i samme maskin etc. Så derfor bestemte jeg meg for å kjøpe en helt lik.. Det funket ikke. Først ville ikke maskina starte opp da begge var i, byttet på slot'ene, tok ut den jeg hadde osv, satt i slik det var og alt funket flott igjen, temmelig forbannet ble jeg, tenkte det at netshop hadde sendt meg noe defekt dritt... Og så tenkte jeg at jeg skulle teste å sette i en 512-brikke jeg hadde liggende, merket er swissbit, litt ukjent, men funker bra. Dette fungerte jo, så jeg tenkte et forsøk til. Da fikk jeg oppstart med 2gb.. MEN, ingen merkbar forskjell på oppstart av windows eller noe som helst, og jeg måtte teste å se om det var bedre i Counter-Strike: Source, men neida, det var bare 10ganger værre... Hakkete som helvete og ting hang seg opp for perioder... Så, tok den ut igjen... Nå sitter jeg her temmelig forbanna, og aner ikke hva som kna være feilen... Hovedkortet er et Abit K8V Pro, skal støtte 2gb osv.. Prosessor er en Athlon 64 3000+, men det kan jeg ikke skjønne har noe å si, siden den første brikken har funket helt flott.. Siden prosessoren er sær på ram-typer.. så, HJELP meg ut her, faen, kasta tydeligvis bort en 1000-lapp her.. Lenke til kommentar
iden Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 ingen som har noe svar på dette her? jeg trenger litt hjelp... om ingen har noe svar på akkurat dette, så hjelp meg ihvertfall med å finne riktig type minne til maskina, jeg vil ha powah! men skjønner meg bare ikke på hvorfor ting ikke funker etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå