Atomet Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Nå kan alle jentene på forumet legge ut bilde av seg selv, så kan moderatorene lage en avstemining. Jeg håper at denne tråden kan bli litt mer seriøs enn den andre. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Crybaby.. Definitivt. http://forum.hardware.no/index.php?showuser=74778 Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 ? Du kjenner henne ikke, så det er forståelig. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 /[etallica' date=09/06/2005 : 20:34] ? Du kjenner henne ikke, så det er forståelig. Hun må selv poste bilde. Dette skal være en frivillig tråd. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ja, legg bilder ut, så skal vi stemme!! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Mens vi er igang. Hvem er den kjekkeste mannen med alder 50 år + ? Nei, teit tråd. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Her på forumet stemmer vi ikke over andre brukere, uavhengig av kjønn og alder. Det er for få jenter her som det er, og dette er ikke signalet jeg synes vi skal sende de som måtte vurdere å bli medlemmer her. Jeg tviler litt på om dere hadde fått mange "påmeldte" uansett, men det får så være. Hvis det mot formodning finnes jenter her som synes dette var en fantastisk ide så kan de jo sende meg en PM... Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg