TheOats Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har planer om å kjøpe xbox 360 og det har broren min og, så jeg lurer på om begge kan spille samtidig uten at de forstyrrer hverandre i samme hus?? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 HELT sikkert, man spiller jo xbox på store LAN og andre steder, så det har de nok tenkt på. Mener å huske at det er sånn at man skal holde kontrollen intill selve konsollen når man skal "koble" den til, dermed finner konsollen bare den kontrollen som er nermest og eventuelt gir de en adresse, hertz eller hva nå det heter (dette er bare ting jeg TROR jeg usker, så feel free to correct me at any time) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 HELT sikkert, man spiller jo xbox på store LAN og andre steder, så det har de nok tenkt på. Mener å huske at det er sånn at man skal holde kontrollen intill selve konsollen når man skal "koble" den til, dermed finner konsollen bare den kontrollen som er nermest og eventuelt gir de en adresse, hertz eller hva nå det heter (dette er bare ting jeg TROR jeg usker, så feel free to correct me at any time) Høre bra ut Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Såklart det går an å ha flere kontroller på Xbox 360! Er vel 4 på en gang.. Det er vel slik at hver kontroll har hver sin frekvens Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Såklart det går an å ha flere kontroller på Xbox 360! Er vel 4 på en gang.. Det er vel slik at hver kontroll har hver sin frekvens tror nok han mente to konSoller, to konTRoller derimot er jo ganske så naturlig Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Såklart det går an å ha flere kontroller på Xbox 360! Er vel 4 på en gang.. Det er vel slik at hver kontroll har hver sin frekvens tror nok han mente to konSoller, to konTRoller derimot er jo ganske så naturlig akkurat det jeg mente! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Tror det beste er at du sender mail til folkene hos x-box.com eller noe. Har ikke hørt eller sett noen spesifikasjoner angående dette. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvorfor begynne å tenke på dette allerede nå? Mer spesifikasjoner får du sikkert vite når releasen av xbox 360 kommer. En fastsatt dato er jo enda ikke avklart så... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Tror det beste er at du sender mail til folkene hos x-box.com eller noe. Har ikke hørt eller sett noen spesifikasjoner angående dette. Heller lite trolig at de vil oppgi slik informasjon til privatpersoner lenge før release date EDIT: btw, hvordan har folk fått til seg at xbox skrives "x-box"?? Endret 10. juni 2005 av sablabra Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Heller lite trolig at de vil oppgi slik informasjon til privatpersoner lenge før release date EDIT: btw, hvordan har folk fått til seg at xbox skrives "x-box"?? Oi det var vital informasjon... Bedre å spørre enn å la være. Og hva så hvordan folk skrive det? Du skjønner hva folk skriver uansett. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Blir det ikke krasj når flere linker da ?? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Heller lite trolig at de vil oppgi slik informasjon til privatpersoner lenge før release date EDIT: btw, hvordan har folk fått til seg at xbox skrives "x-box"?? Oi det var vital informasjon... Bedre å spørre enn å la være. Og hva så hvordan folk skrive det? Du skjønner hva folk skriver uansett. Ja, vi skjønner hva du mener. Men Xbox heter det uansett. Du skjønner også hva jeg mener hvis jeg skriver "fottball" i steden for "fotball". Men Norsk språkråd har bestemt at vi nordmenn skal skrive fotball med 1 "t", derfor gjør man dette. Vi forstår hva du mener, men i følge rettskrivning skriver du feil. Blir det ikke krasj når flere linker da ?? Tror neppe Microsoft ville gått på en slik smell som dette Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Hvorfor begynne å tenke på dette allerede nå? Mer spesifikasjoner får du sikkert vite når releasen av xbox 360 kommer. En fastsatt dato er jo enda ikke avklart så... Hvorfor ikke, det er jo bedre enn alle idiotene som driver å krangler om ps3 eller xbox 360 kommer til å bli best. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Såklart det går an å ha flere kontroller på Xbox 360! Er vel 4 på en gang.. Det er vel slik at hver kontroll har hver sin frekvens tror nok han mente to konSoller, to konTRoller derimot er jo ganske så naturlig akkurat det jeg mente! Aaaah! Må ha vært trøtt når jeg leste innlegget ditt Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Blir det ikke krasj når flere linker da ?? blir neppe det... skulle det allikevel bli noen form crash er det ikke værre enn at man kobler inn USB kabelen og kjører via kabel heller, da er man værtfall sikker på å slippe problemer... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Har nettop lest i et xbox blad at den lille knappen framme på xbox 360 brukes til å "koble" kontrolleren til maskinen. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har nettop lest i et xbox blad at den lille knappen framme på xbox 360 brukes til å "koble" kontrolleren til maskinen. riktig, man tar kontrollen så nær maskinen man kan, så tildeles kontrolleren/konsollen riktig frekvens, og den er klar til bruk. Jeg anntar at man skal holde den intill kosollen fordi "tildelingsmekanismen" bare finner kontrollen innenfor en liten radius rundt konsollen Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hva slags dritt er det dem har fått for seg? Hvorfor kan vi ikke få vanlige kontrollere med tråd så vi f.eks slipper batteri? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hva slags dritt er det dem har fått for seg? Hvorfor kan vi ikke få vanlige kontrollere med tråd så vi f.eks slipper batteri? Synes det er stillig med trådløs kontroller når det er docking stasjon eller lignende for å lade opp kontrollene . Slik som en del muser har. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hva slags dritt er det dem har fått for seg? Hvorfor kan vi ikke få vanlige kontrollere med tråd så vi f.eks slipper batteri? Kan bruke ledning hvis man vil det også så klart. Den kommer jo med en ledning for å lade den opp med. Bare la være å plugge den av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå