SulkyIce Dude Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har problemer med å finne ut hvilken RAM type hovedkortet mitt støtter. Jeg har planer om å kjøpe 2048 MB RAM (2 x 1024), men som sagt så er jeg redd for å kjøpe feil. Kan noen her inne vise meg noen RAM brikker til under 2500,- som det er verdt å bruke penger på og som hovekortet mitt støtter. Skal hovedsaklig bruker PCen min til spill (Battlefield 2 o.l). Jeg har dette hovedkortet: Motherboard Info: Supported Slot Types ISA, PCI, AGP Manufacturer ASUSTeK Computer INC. Model 'P4SD-LA' Version Rev 1.xx BIOS Vendor American Megatrends Inc. BIOS Version 3.20 BIOS Release Date 01/28/2004 BIOS Properties Plug and Play, Flash, AGP Er dette nok info.? På forhånd takk Lenke til kommentar
lonix Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Kunne gjerne vist hva slags type RAMslotter det er i pcen din. men eller synes jeg kansje at det er på tide med ny pc ? da denne ikke ser klar ut for BF2. Har du andre specs. som HDD, CPU, Skjermkort osv ? Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Vet du hva? Glem det Jeg har overtallt fattern til å kjøpe nye deler. Hovedkort og prosessor osv. Foreløpig sitter jeg på dette: Et sugent hovedkort (se over) Sapphire Radeon X850 XT PE 256 MB Intel Pentium 4 2,80 GHz 200 GB harddisk 1024 MB RAM Creative Audigy 2 ZS advanced HD Samsung Syncmaster172x osv. Er ganske forbøyd med dette systemet, men vil helst ha bedre hovedkort og prossesor. Takk for hjelpen i hvertfall Lenke til kommentar
lonix Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Velg deg et Gigabyte eller MSI Hovedkort da. og en AMD 64 CPU Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Kjøp nå nytt hovedkort (og annen CPU) siden du først er i gang - enten Socket 939 (AMD) eller 775 (Intel). Tøys å kjøpe en P4 på S478 og et rådyrt AGP skjermkort, spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå