[CyB]girl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Når jeg klikker linken i meny, så kommer siden opp i meny-frame. Den skal jo komme opp i "hovedsiden". La inn <base target="hovedside.html"> i head, mn da kommer siden det blir linket til bare opp som ett nytt vindu. Håper noen forstår hva jeg mener? Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Har ikke brukt frames på år og dag (fordi det er noe dritt - Google), men så vidt jeg husker skal ikke target være filnavnet, men navnet på rammen. En anelse vanskelig å forklare, men noe slikt altså: <base target="navnet_på_rammen_du_vil_linkene_skal_åpne_seg_i"> Endret 9. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
[CyB]girl Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Gjorde d.. La inn <base target="mainpage.html"> i head, mn da kommer siden det blir linket til bare opp som ett nytt vindu. Bruker Menu, Mainpage, Top og Bottom. Du ser her; http://home.no.net/kolstadc/html/ Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 <base target="mainFrame"> vil jeg da tro det skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå