Nitrius Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Har tenkt til å bestille et webhotell hos tjc.no med domene og sånt, men må si jeg sliter med å velge navn på websiden. Så spørs dere og lurer på hva dere syns, eksempler jeg har kommet på så langt: www.rtweb.org www.rtnet.org www.remynet.org www.remyweb.org (grunne til RT, Remy er pågrunnav at mitt navn er Remy Thendrup) Så hva sier dere er dette gode navn på en webside? er ikke helt sikker på hva som skal på websiden enda, men tror det kan bli litt av vært, men vet ikke nøyaktig hva.... Edit: www.rtvault.org Edit2: Har tenkt litt kansje jeg skulle droppa rt. Hmm dette ble vanskligere enn jeg trodde. Edit3: Ny dose, noe med "havoc" syns det høres fett ut Endret 9. juni 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Enten Remynet, Remyweb eller Havoc.net. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Enten Remynet, Remyweb eller Havoc.net. Hadde Havoc.net ikke vært opptatt :-/ Havoc.org er også tatt, havoc.com vet jeg ikke men har ikke lyst på .com domene, enten .net eller .org Edit: clueless.org kansje? Edit2: clueless.org er tatt, men kansje havocnet.org hadde vært noe? Blir nok havocnet.org ja orker ikke å tenke mer nå, vil få bestil dette webhotellet. Endret 9. juni 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå