Gå til innhold

En skummel tanke - kan dette skje meg ?

ØysteinI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-22 20:53, nekroz skrev:

Her finner vi cheats(utdaterte nå... heldigivis) til cs og masse anna tull som ikke burde eksistere på internett... jau jau. Ser iallefall ut som en norsk fyr har laga sida.

*shudder*

Online cheating er ikke mye |_337 gitt.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-22 20:53, nekroz skrev:

Hey propel... er dette hjemmesida di?

Her finner vi cheats(utdaterte nå... heldigivis) til cs og masse anna tull som ikke burde eksistere på internett... jau jau. Ser iallefall ut som en norsk fyr har laga sida.

Herre min HATT for en totalt skrap side skrudd sammen på under 2 minutter av en eller annen wannabe dasstømmer på 12 år.

Fyren kan ikke HTML eller Engelsk

det MÅ være kødd =)

Lenke til kommentar

Merkelig hvordan du kebab gud vet hvem som er med og hva de handler om, alle disse kjerring-sjikane filmene. Ikke at jeg prøver å anklage deg for noe, man kanskje det er du som er mest pedo her inne......

Ok jeg prøver å anklage deg for noe, å være pedo....

Lenke til kommentar

Onkel politi og politidamen har sendt stunngunnen inn i nyrene hans litt for lenge, og nå tenker onkel:

"[email protected] **** er den e'en?.....ahh der er den...e...t..no. Hvorfor setter de ikke tastene alfabetisk da?"

Mens damen tenker:

"Lurer på om jeg kan laste wc3 av noen av de små rottene her"

og Marius (vi kaller dopey Marius) tenker:

"My tummy feels funny"

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei!

Dette er til alle dere som vil se filmene om de stakkars jentene.

Eier dere ikke noen form for respekt? Hun ene tok livet sitt fordi dette ble for vanskelig for henne. Dere burde tenke dere sikkelig om synes jeg! Er det ikke nok at hun tok livet sitt, er det virkelig nødvendig å disse hun etter at hun er død også!

jeg vet at man egentlig skal holde en høflig tone her på forumet, men jeg kan ikke la være. Håper moderator forstår dette.

edit: ok, litt for sterk ordbruk.

[ Denne Melding var redigert av: lorderror på 2002-09-25 23:55 ]

Lenke til kommentar
Quote:

lorderror skrev (2002-09-25 23:42):

Hei!

Dere ER SYKE! Gå å oppsøk hjelp! Eier dere ikke noen form for respekt? Hun ene tok livet sitt fordi dette ble for vanskelig for henne. Det eneste dere greier å tenke på, er om hun har seg på "underlivet" eller ikke. Dere burde tenke dere sikkelig om synes jeg! Er det ikke nok at hun tok livet sitt, er det virkelig nødvendig å disse hun etter at hun er død også! Dere er noen virkelig syke jæ***!!

jeg vet at man egentlig skal holde en høflig tone her på forumet, men jeg kan ikke la være. Håper moderator forstår dette.

Hva nå, Greit du er uenig, Men fy for en tone.
Lenke til kommentar

Quote:

lorderror skrev (2002-09-25 23:42):

Hei!

Eier dere ikke noen form for respekt? Hun ene tok livet sitt fordi dette ble for vanskelig for henne. Dere burde tenke dere sikkelig om synes jeg! Er det ikke nok at hun tok livet sitt, er det virkelig nødvendig å disse hun etter at hun er død også!

edit: ok, litt for sterk ordbruk.

[ Denne Melding var redigert av: lorderror på 2002-09-25 23:55 ]

Kaller du det en sterk tone? Jeg kunne klart MYE MYE bedre og jeg er sikker på at det kunne du og!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...