ØysteinI Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Dette hadde ikke vært så morro nei ... Kan dette skje sånn helt uten videre ? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 De må ha ransakelsesordre.. Ingen hadde fått rote med mine private ting uten lov fra domstol. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 så litt dopa ut han som satt der Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 LOL! Litt slakk i bakramma liksom! Stakkars fyr.... Lenke til kommentar
Blod Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Det kan vel ikke skje sånn uten videre, men hvis dem har ransakings ordre så har dem lov. har du blitt tatt nå eller? :wink: Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 La oss starte Folkeaksjonen Passiv Norsk Ungdom Mot Politi! :smile: Lenke til kommentar
dessident Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Tviler på at det kan skje deg . Var nok bare noen kjente ellernoe av han dopa duden som skulle sette seg ned for å komme seg inn i q3 miljøet elno .. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 et lite spørsmål: er dette han som ble henta på TG??? eller er det et annet sted Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Vel...han sa vel bare at han skulle skjekke dagbladet.no eller.no Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 hva var morsomt med den?? hvis han har gjort noe ville ikke onkel politi sittet på lanet å tastet på tastiset .. det ville tante kripos gjort på kontoret ... såå hva er så morsomt med den?? Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Tror ikke det er fra TG nei.. Bare se på bordplata: ser helt ut som et vanlig kantinebord eller no sånt, og på TG var jo bordene gjort av sånne kryssfinèr-plater/tynnt ubehandlet tremateriale.. Er sikkert fra et annet halv-stort LAN.. Lenke til kommentar
tusul Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 ***** kjip for han. håper ikke de kommer hjem til meg må hive ut to fulle cd hyller med brente spill og programmer og ikke minst hele pcen. tror det er nesten like lett å skyte purken med hagla får vel like stoe straff for det. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Sinnsykt morsomt! Hvis den dame purken hadde klådd på PCn min hadde jeg følt meg begavet . Hu kunne brukt _lang_ tid på å grave fram alt dritten på PCn min. GiB på GiB med warez og divx. Blant annet WinXP Pro og .net server ! Hvis den mannen med klompfingra skulle tatt på PCn min skulle han få vaska fingra først, mus og tastaur får han ta med selv! Hvordan blir man tatt av purken? Høres gøy ut egentlig, hvor mye rå warez må til før det blir veldig ulovlig? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Det som er mer oppsiktsvekkende er han karen oppe i høyre hjørnet. Hvilket spill spiller han?!?! :razz: Lenke til kommentar
normal Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 og se han i midten spiller cs på de_dust2 han er ved bombspot over ct base [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-07-21 01:42 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Quote: Hondaen skrev (2002-07-20 23:56):De må ha ransakelsesordre.. Ingen hadde fått rote med mine private ting uten lov fra domstol. Hvorfor ikke har du noe som purken ikke burde se. Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Hadde det vert meg, hadde de tatt all pr0n på PC`en min :sad: Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Jeg ville skyndtet meg å legge inn bios passord (hvis jeg ikke hadde det fra før), og nekte dem å gi dem det p.g.a personlige årsaker :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå