Complexity Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 bruker yahoo mail da.. og jeg har enda ikke fått noe svar Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) jeg tror home.no har problemer!... har prøvd å sende "glemt passord" ett par ganger nå.. og det står bare dette: Insufficient disk space; try again later Insufficient disk space; try again later returntosender: cannot select queue for www Insufficient disk space; try again later returntosender: cannot select queue for postmaster putbody: write error: No space left on device Error writing control file qfj5AB8O8Z030236: No space left on device Brukernavn og passord er sendt Passordet for brukeren complexity er nå sendt på epost til **********@yahoo.no. ?.. noen som fårstår det?... jeg har enda ikke fått noe mail og jeg har slått av spamfilter!.. Edit: det sto første gangen også.. men siden det sto brukernavn og passord er sendt så trodde jeg d gikk.. Endret 10. juni 2005 av complexity Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Kommer nok snart skal du se! Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Btw: orddelingsfeil i topic. hjemmeside, ikke hjemme side."Skal man bemerke orddelingsfeil, så får man gjøre det riktig...... Det heter heller ikke hjemmeside lager, men hjemmesidelager (selv om det kanskje ikke er et godt uttrykk). Men da blir tittelen enkel "hjemmesidelager" og da bryter det mot treordsregelen i retningslinjene. "Trenger enkel hjemmesidegenerator" eller "Trenger enkel, online, hjemmesidegenerator" hadde vel vært et bedre topic når du først var igang. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Btw: orddelingsfeil i topic. hjemmeside, ikke hjemme side."Skal man bemerke orddelingsfeil, så får man gjøre det riktig...... Det heter heller ikke hjemmeside lager, men hjemmesidelager (selv om det kanskje ikke er et godt uttrykk). Men da blir tittelen enkel "hjemmesidelager" og da bryter det mot treordsregelen i retningslinjene. "Trenger enkel hjemmesidegenerator" eller "Trenger enkel, online, hjemmesidegenerator" hadde vel vært et bedre topic når du først var igang. fixa nå btw: fortsatt ikke svar...huff.. begynner å bli lei av å vente.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Jeg ventet over en måned på mitt passord til min første home.no-konto. (konto #2 kom etter 30 sek) Endret 11. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg ventet over en måned på mitt passord til home.no. jaha huff.. blir vel en annes plass imellomtiden da Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Kjøp heller hosting og installer et CMS. Mye bedre, enklere og bra for de som er utålmodige. Anbefaler hostean.net og bruk mambo. Vips så har du hjemmeside (Enkelt å bestille, sette opp og veldig nyttig) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kjøp heller hosting og installer et CMS. Mye bedre, enklere og bra for de som er utålmodige. Anbefaler hostean.net og bruk mambo. Vips så har du hjemmeside (Enkelt å bestille, sette opp og veldig nyttig) Signed! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Snip Endret 23. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ser ut som det er noe script drit der.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Ser ut som det er noe script drit der.. jaha?.. hva vil det si da? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) link: www.freewebs.com\samsura Skråstreken står feil vei i linken. Skal være: http://www.freewebs.com/samsura Edit: I Mozilla Firefox får jeg opp en melding om at det et skript på siden som fører til at nettleseren blir treig, og at den kan stoppe å reagere. Endret 14. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Edit: I Mozilla Firefox får jeg opp en melding om at det et skript på siden som fører til at nettleseren blir treig, og at den kan stoppe å reagere. Just det Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) http://www.freewebs.com/samsura HVordan i all verden klarer du å proppe 1000 popups i en og samme side? Hele maskinen min klikka så mange var det! Endret 14. juni 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Snip Endret 23. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) kom på en fil jeg hadde lakt ut på siden min... ett lite "virus" som jeg har mekka som åpner 61 browser vinduer Utrolig moro å legge ut sånn på sider som bes om hjelp på i et WDS-forum. ...og jeg får fremdeles opp samme kodebiten når jeg ser på kildekoden på siden din (http://www.freewebs.com/samsura) Endret 14. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Snip Endret 23. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
angass Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Noken plassar: Freewebs Bravenet Tripod Start Home Du finner og ein del sånt på Gjerrigknark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå