tuyen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei alle sammen! Er det noen som vet hvorfor det går an å høre på musikk etc. fra lydkortet mitt, men det ikke går an å prate med noen? Jeg har prøvd å bruke "Hardwaretest" på voice men det gikk ikke, det gikk heller ikke å bruke voice chat etc. Jeg har testet mikrofonen på en annen pc, og den fungerte helt fint, jeg hadde også brukte riktig hull for mikrofonen, jeg hadde i tillegg testet lydkortet med forskjellige mikrofoner, men ingen fungerte? Er det noen som har hatt samme problem som meg? MVH Tuyen Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kanskje det er en driverfeil ? Lenke til kommentar
tuyen Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Hm.... hva skal jeg gjøre da? Det andre lydkortet mitt som kan tas ut er ødelagt, det som jeg bruker nå henger fast på maskinen, som dere leser så er jeg ikke akkurat noen eksperter på pc-ting , Lydkortet mitt heter VIC AC'97 Audio Wawe Lenke til kommentar
tuyen Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 PS! Det andre lydkortet som ikke fungerer har ikke blitt tas ut ennå, bør jeg tar det ut forsikkerhetsskyld? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) prøv lydkortet i en annen pc? men det er kanskje integrert? så kan du ihvertfall utelukke om det er noe feil med det ellr ei Endret 11. juni 2005 av KRAFortune Lenke til kommentar
radivx Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Ta ut kortet som ikke virker (kan være maskinen vil bruke den microfoninngangen som default.) Se på kontrollpanel -> Lydinstillinger el noe (sounds and audio devices) -> Audio, tab'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå