NC Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har omsider tenkt å investere i en ny skjerm. Har i utgangspunktet tenkt på en 17". Bør jeg heller gå for en 19" skjerm? Har vurdert følgende skjermer, Samsung Syncmaster 173P, Syncmaster 193P eller NEC Multisync 1770NX. Noen som har erfaringer med disse? Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvis du vurderer Samsung 193P så har Dell tilbud på 1905FD i disse dager. Det er 25 % avslag. Dette er jo samme skjerm som Samsung bortsettfra at justeringsmulighetene (fysisk) er mye bedre på Dell og den har USB hub. Har akkurat kjøpt den og er meget fornøyd. Vurderte også Samsung, men kjøpte heller Dell da den var billigere og er mere funksjonel. Du finner jo tester på begge her på HW. Dell koster nå ca. 3500 kr. Arne M Lenke til kommentar
NC Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Ser ut som om Dell skjermen er et veldig bra alternativ ja. Hva er de viktigste argumentene for å kjøpe en 19" fremfor en 17". Jeg har hørt at enkelte synes 19" er "for stort". Erfaringer? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har omsider tenkt å investere i en ny skjerm. Har i utgangspunktet tenkt på en 17". Bør jeg heller gå for en 19" skjerm? Har vurdert følgende skjermer, Samsung Syncmaster 173P, Syncmaster 193P eller NEC Multisync 1770NX. Noen som har erfaringer med disse? Jeg mener at en 17'' er for liten, jeg har selv en Samsung SyncMaster 913N. Jeg har aldri vært så fornøyd med en skjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå