Anders Voldsund Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Det her skal vel ikkje stå på PCen fungerer ikke og jeg aner ikke hvorfor, men ja ja. Nederst i det høgre hjørnet med alle ikona er det eit ikon. Når eg held over med musa står det trygg fjerning av maskinvare. Så trykke eg på det. Då står det: Velg enheten du vil koble fra eller løse ut, og klikk stopp. Koble fra enheten fra datamaskinen når du får melding om at det er forsvarlig. Det gjelder harddisken min. Veit noken kvifor det står der og eventuelt korleis eg fjernar ikonet. Endret 9. juni 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 la meg gjette; du har en sata-disk, ikke sant? den kan fjernes når pcen går, derfor har du dette ikonet. ingenting å engste seg for. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Lurer på det samme, sikkert noe med s-ata disker som skal støtte "Hot Swap" kanskje Litt for sein der ja Endret 9. juni 2005 av Gunder1 Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Har en Western Digital Caviar 250 Gb. S-ata Kvifor står det der da? Kan det fjernest? Å... hot swap?? Endret 9. juni 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå