Gå til innhold

Hjelp! Backstreet Boys kommer med nytt album!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH
BSB er sikkert flinkere enn de fleste her til å synge.

Skal ikke folk få lov å ikke like BSB hvis de ikke er flinkere å synge enn dem??? For et argument... Musikken kan jo være dårlig likevel...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sant det. men det som irriterer meg med bsb er ikke selve musikken, den er helt greit. men det at de blir pushet frem så de hover inn penger, og blir kjempepopulære, mens folk som virklig strever hardt, og jobber masse med musikk ikke kommer fram fordi de ikke "ser" bra nok ut. det irriterer meg. det er veldig ufortjent.

Lenke til kommentar

La nå massen få ha den enkle musikken sin. Og det er ikke alle som ser på musikk med samme syn som de som er ekstra interesserte.

Noen liker å danse til musikk, kline til musikk, eller rett og slett bare ha musikk på radioen som bakgrunns-støy... Noen liker klissete tekster og driter i det musikalske, mens andre er mer opptatt av personene bak musikken, og idoliserer dem.

Hvis bsb kan gi noen et eller annet de liker, så er det helt greit.

Selv avskyr jeg bandet...

Lenke til kommentar
maiden-folket beviser igjen hvor høye på pæra de er når det gjelder folks musikksmak.

Steike, faktisk akkurat det jeg hadde planer om å kommentere.

BSB er sikkert flinkere enn de fleste her til å synge. De drar damer så det holder. Og de tjener fett på det de gjør. Hvorfor griner folk så sinnsykt av misunnelse? Hvis folk mener musikken er så ufattelig dårlig/lett å lage, kan de vel bare gjøre akkurat det samme selv. Tviler på at de fleste hadde sagt nei til å være med i et slikt band, om det var snakk om millioner for det.

jeg hadde sagt ja, og jeg hadde blitt så populær at jeg kunne kaste ut alle de folka og få inn noe skikelig folk, en på trommer, en på bass, og en på el guitar. Så kunne jeg bruke noe av pengene til å hjelpe noen som trengte det, og gitt fingeren til Bush.

Men ellers hadde jeg sagt nei, fy faen, damer og penger er ikke alt. Hadde ikke vært lykkelig. :(

edit: Skal love deg jeg kunne lagt bedre musikk på 5 minutter.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
jeg hater backstreet (gay)boys!
Jeg trodde Backstreet Gays var borte, jeg. Det var vel for godt til å være sant! :no:

Jeg tror de fleste i BSB er lykkelig gift, Brian har faktisk unge. Men joda, fysj, de er rompisser hele gjengen.

Dere kan i det minste få det til å høres bra ut, f eks Iron Gayden :wee:

Lenke til kommentar
jeg hater backstreet (gay)boys!
Jeg trodde Backstreet Gays var borte, jeg. Det var vel for godt til å være sant! :no:

Jeg tror de fleste i BSB er lykkelig gift, Brian har faktisk unge. Men joda, fysj, de er rompisser hele gjengen.

Dere kan i det minste få det til å høres bra ut, f eks Iron Gayden :wee:

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...