Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 BSB er sikkert flinkere enn de fleste her til å synge. Skal ikke folk få lov å ikke like BSB hvis de ikke er flinkere å synge enn dem??? For et argument... Musikken kan jo være dårlig likevel... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 sant det. men det som irriterer meg med bsb er ikke selve musikken, den er helt greit. men det at de blir pushet frem så de hover inn penger, og blir kjempepopulære, mens folk som virklig strever hardt, og jobber masse med musikk ikke kommer fram fordi de ikke "ser" bra nok ut. det irriterer meg. det er veldig ufortjent. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 La nå massen få ha den enkle musikken sin. Og det er ikke alle som ser på musikk med samme syn som de som er ekstra interesserte. Noen liker å danse til musikk, kline til musikk, eller rett og slett bare ha musikk på radioen som bakgrunns-støy... Noen liker klissete tekster og driter i det musikalske, mens andre er mer opptatt av personene bak musikken, og idoliserer dem. Hvis bsb kan gi noen et eller annet de liker, så er det helt greit. Selv avskyr jeg bandet... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 tar sjansen til å poste en liten video jeg fant på humor delen av forumet. den er genial! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) maiden-folket beviser igjen hvor høye på pæra de er når det gjelder folks musikksmak. Steike, faktisk akkurat det jeg hadde planer om å kommentere. BSB er sikkert flinkere enn de fleste her til å synge. De drar damer så det holder. Og de tjener fett på det de gjør. Hvorfor griner folk så sinnsykt av misunnelse? Hvis folk mener musikken er så ufattelig dårlig/lett å lage, kan de vel bare gjøre akkurat det samme selv. Tviler på at de fleste hadde sagt nei til å være med i et slikt band, om det var snakk om millioner for det. jeg hadde sagt ja, og jeg hadde blitt så populær at jeg kunne kaste ut alle de folka og få inn noe skikelig folk, en på trommer, en på bass, og en på el guitar. Så kunne jeg bruke noe av pengene til å hjelpe noen som trengte det, og gitt fingeren til Bush. Men ellers hadde jeg sagt nei, fy faen, damer og penger er ikke alt. Hadde ikke vært lykkelig. edit: Skal love deg jeg kunne lagt bedre musikk på 5 minutter. Endret 15. juni 2005 av Innos Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Skal love deg jeg kunne lagt bedre musikk på 5 minutter. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 edit: Skal love deg jeg kunne lagt bedre musikk på 5 minutter. Gjør det! Og legg det ut så vi får høre. T'Weed Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Ikke bare at de kommer med nytt album... De kommer til Norge!!! HJELP!!!! Endret 15. juni 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Backstreet boys is Back! I Norge! Ørlite grwann for seint?........ Endret 15. juni 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Wuhu! Konsert! :!: Regner med at mange her skal, kanskje vi skal ta følge? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 np: Backstreet Boys - Incomplete Nydelig sang Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har bare hørt litt av Incomplete, tror jeg. Får vel kanskje høre på den en gang eller to. Den kan jo være fin, da? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Spørsmål til dere som hater Backstreet boys: Hvorfor gidder dere å diskutere et band som dere hater så mye? Er dere sånn skiggelig intressert i dårlig musikk? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 np: Backstreet Boys - Incomplete Det er en fin låt iallefall, vet ikke hvordan resten av låtene på albumet er. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 jeg hater backstreet (gay)boys! Jeg trodde Backstreet Gays var borte, jeg. Det var vel for godt til å være sant! Jeg tror de fleste i BSB er lykkelig gift, Brian har faktisk unge. Men joda, fysj, de er rompisser hele gjengen. Dere kan i det minste få det til å høres bra ut, f eks Iron Gayden Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 jeg hater backstreet (gay)boys! Jeg trodde Backstreet Gays var borte, jeg. Det var vel for godt til å være sant! Jeg tror de fleste i BSB er lykkelig gift, Brian har faktisk unge. Men joda, fysj, de er rompisser hele gjengen. Dere kan i det minste få det til å høres bra ut, f eks Iron Gayden Lenke til kommentar
Innos Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har laga sangen for lenge siden, men får den ikke lasta opp noe sted, de som er intrisert kan adde [email protected] til msn. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) @LarsP og Steffyboy: nei nå skal ikke dere gjøre denne tråden til en "plag Headcleaver" tråd. Endret 15. juni 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Lett tjente penger dette her. tsk tsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå