Gå til innhold

Hjelp! Backstreet Boys kommer med nytt album!

Anbefalte innlegg

syke, syke menneske!  :dontgetit:  :p

jeg hater backstreet (gay)boys! ingen av de har no gode sangstemmer, ikke kan de lage musikk, men det jeg liker minst! det er at de selger som hakka møkk!

Det er jo to 3 grunner til at de slår gjennom:

- Tekstene handler om love og kjærlighet..

- De ser bra ut

- De kan synge - de har stemme

Men om de skriver låtene selv, det tviler jeg på! Er ikke mange band av den typen som skriver noe selv, og på konsertene de har: Hvor er instrumentene? Ingen av dem spiller et instrument.. som jeg har sett..

Hvis det ikke er et instrument på scenen under en konsert, så ER det ikke konsert..

:ermm:

både love OG kjærlighet?

:lol:

men akk ja, det er det jeg har lagt merke til, alle sanga dems er om kjærlighet, forhold osv.

1. We've Got It Going On

2. Anywhere For You

3. Get Down (You're The One For Me)

4. I'll Never Break Your Heart

5. Quit Playing Games (With My Heart)

6. Everybody (Backstreet's Back)

7. As Long As You Love Me

8. All I Have To Give

9. Larger Than Life

10. I Want It That Way

11. Show Me The Meaning Of Being Lonely

12. The Call

13. Shape Of My Heart

14. More Than That

15. Drowning

:roll::roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Vet ikke helt om jeg kjøper kjærlighetsballader sunget av en som banker kjærestene sine i filler... Det var lettere å tro på dem da de var unge og uskyldige :)

Lenke til kommentar

Hørte singelen på radio'en for en stund siden. De sendte den rett etter de hadde sendt green day's boulevard of broken dreams. Det som var så sykt var at de to sangene var ganske like i stil. Dagen har kommet da man ikke kan skille green day og backstreet boys!!! Nå går verden under dere!

Lenke til kommentar

Syns den sangen Incomplete er bra jeg da.. :yes:

. We've Got It Going On

2. Anywhere For You

3. Get Down (You're The One For Me)

4. I'll Never Break Your Heart

5. Quit Playing Games (With My Heart)

6. Everybody (Backstreet's Back)

7. As Long As You Love Me

8. All I Have To Give

9. Larger Than Life

10. I Want It That Way

11. Show Me The Meaning Of Being Lonely

12. The Call

13. Shape Of My Heart

14. More Than That

15. Drowning

Mange av de sangene der som jeg syns var bra før i tida.. :whistle:

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Plager meg ikke, for jeg kommer aldri til å høre no til den plata allikevel. Hører aldri på radio (bare nettradio), ser aldri på Svisj o.l.

Hører på den musikken jeg vil høre på. :w00t:

Enig med deg der Ferr :yes:

----

Men hvis jeg skulle komme over å høre en av sangene kommer jeg til å smelle hue i veggen! Sånn ca...

Lenke til kommentar
maiden-folket beviser igjen hvor høye på pæra de er når det gjelder folks musikksmak.

Steike, faktisk akkurat det jeg hadde planer om å kommentere.

BSB er sikkert flinkere enn de fleste her til å synge. De drar damer så det holder. Og de tjener fett på det de gjør. Hvorfor griner folk så sinnsykt av misunnelse? Hvis folk mener musikken er så ufattelig dårlig/lett å lage, kan de vel bare gjøre akkurat det samme selv. Tviler på at de fleste hadde sagt nei til å være med i et slikt band, om det var snakk om millioner for det.

Lenke til kommentar
maiden-folket beviser igjen hvor høye på pæra de er når det gjelder folks musikksmak.

Steike, faktisk akkurat det jeg hadde planer om å kommentere.

BSB er sikkert flinkere enn de fleste her til å synge. De drar damer så det holder. Og de tjener fett på det de gjør. Hvorfor griner folk så sinnsykt av misunnelse? Hvis folk mener musikken er så ufattelig dårlig/lett å lage, kan de vel bare gjøre akkurat det samme selv. Tviler på at de fleste hadde sagt nei til å være med i et slikt band, om det var snakk om millioner for det.

Er nok ganske vanskelig å fikse det på gutterommet ja. Men med god hjelp og godt utstyr og en del mill. i startkapital så skal du ikke se bort i fra at mannen i gata kunne laget noe som var like bra/dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...