x871kx6167ss7 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Ingen kan tvinge meg til å høyre på det, så det plager meg egentlig lite. Dei hadde vel brukt opp alle penga og ville ha meir. Når du går i butikke, andre med høytalere osv... Ingen tvingte meg til å høre på rosa helikopter på TG... Endret 9. juni 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Mange har jo slike meninger om f.eks metall, tror dere skal la de som liker backstreet boys være ifred og heller bare nyte det dere liker. Liker personlig ikke de men syns slike tåpelige og unødvendige utsagn som har blitt fremført her er ganske tullete. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Slående albumtittel. Hehe, sant :!: Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Mange har jo slike meninger om f.eks metall, tror dere skal la de som liker backstreet boys være ifred ...men de lar ikke oss ifred! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Folk vil alltid krangle om hvilken musikk som er best. Men rosa helicopter tar kaken uansett! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 synes BSB er tragisk, irriterende at Incomplete får så mye rotasjon på P3 blant all god musikken. leste for et par år siden at de hadde skrevet en multi million dollar kontrakt med selskapet sitt for 7 album, så det kommer vel kanskje enda et til etter dette. huff. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 neiii ikke igjennn!! kan de ikke bare straffes hardt i stedet? svømmetur med sementsko eller noe... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Da satser jeg heller på Aaron Carter. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Et must! Tror Dark side of the moon må vike for denne cd'en i hylla. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Et must! Tror Dark side of the moon må vike for denne cd'en i hylla. Seff, Dark side of the moon kan ikke måle seg med dette albumet! Lenke til kommentar
knert Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 syke, syke menneske! jeg hater backstreet (gay)boys! ingen av de har no gode sangstemmer, ikke kan de lage musikk, men det jeg liker minst! det er at de selger som hakka møkk! Det er jo to 3 grunner til at de slår gjennom: - Tekstene handler om love og kjærlighet.. - De ser bra ut - De kan synge - de har stemme Men om de skriver låtene selv, det tviler jeg på! Er ikke mange band av den typen som skriver noe selv, og på konsertene de har: Hvor er instrumentene? Ingen av dem spiller et instrument.. som jeg har sett.. Hvis det ikke er et instrument på scenen under en konsert, så ER det ikke konsert.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg likte dem i 1 klasse. Men det tok slutt i 3-4, seriøst, de er jo helt på tryne, var vel dyrt med gigoloer som holder kjeft. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det plager ikke meg. Mange som liker BSB, la nå dem gjøre det. Ingen liker samme musikken, get over it. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det plager ikke meg.Mange som liker BSB, la nå dem gjøre det. Ingen liker samme musikken, get over it. Hvis det hadde vært sant, hadde det ikke vært spesielt lønnsomt å lage musikk... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 De er jo ganske kjekke da. Joda, men syns at det er det på en måte. Lenke til kommentar
knert Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 De er jo ganske kjekke da. Joda, men syns at det er det på en måte. Det er jo det de slår gjennom på. Utseende og at sangene handler om kjærlighet og sånne følelser som alle kan kjenne seg igjen. SPESIELT ungjenter som er full i hormoner og forelsker seg i en ny fyr hver uke. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 - De kan synge - de har stemme det er vel ikke helt riktig. de synger ikke falskt. å synge rent, er noe helt annet enn p "kunne" synge. for enten man liker bsb eller ikke! de guttene har ikke noen fantastisk revlusjonerende stemmer akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå