Gå til innhold

Hjelp! Backstreet Boys kommer med nytt album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen kan tvinge meg til å høyre på det, så det plager meg egentlig lite. Dei hadde vel brukt opp alle penga og ville ha meir. :)

Når du går i butikke, andre med høytalere osv...

Ingen tvingte meg til å høre på rosa helikopter på TG...

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar

Mange har jo slike meninger om f.eks metall, tror dere skal la de som liker backstreet boys være ifred og heller bare nyte det dere liker. Liker personlig ikke de men syns slike tåpelige og unødvendige utsagn som har blitt fremført her er ganske tullete.

Lenke til kommentar

synes BSB er tragisk, irriterende at Incomplete får så mye rotasjon på P3 blant all god musikken. leste for et par år siden at de hadde skrevet en multi million dollar kontrakt med selskapet sitt for 7 album, så det kommer vel kanskje enda et til etter dette. huff.

Lenke til kommentar
syke, syke menneske! :dontgetit::p

jeg hater backstreet (gay)boys! ingen av de har no gode sangstemmer, ikke kan de lage musikk, men det jeg liker minst! det er at de selger som hakka møkk!

Det er jo to 3 grunner til at de slår gjennom:

- Tekstene handler om love og kjærlighet..

- De ser bra ut

- De kan synge - de har stemme

Men om de skriver låtene selv, det tviler jeg på! Er ikke mange band av den typen som skriver noe selv, og på konsertene de har: Hvor er instrumentene? Ingen av dem spiller et instrument.. som jeg har sett..

Hvis det ikke er et instrument på scenen under en konsert, så ER det ikke konsert..

:ermm:

Lenke til kommentar
De er jo ganske kjekke da.

Joda, men syns at det er det på en måte. :whistle:

Det er jo det de slår gjennom på. Utseende og at sangene handler om kjærlighet og sånne følelser som alle kan kjenne seg igjen. SPESIELT ungjenter som er full i hormoner og forelsker seg i en ny fyr hver uke. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...