Deadringer Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Da jeg sjekket reklamemailen fra cdon i dag, ble jeg skikklig skremt! backstreet boys kommer med nytt album! hva syntes allmenheten om dette? burde streetboyz'ene heller pakkesammen og la oss være i fred? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 burde streetboyz'ene heller pakkesammen og la oss være i fred? Definitivt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Which backstreet boy is gay... (neida.. det var slemt av meg) Men hater dem og musikken dems! Akkurat det samme med Westlife og A1... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Helt enig!! Men prøv å si det til de 100.000 av 10-åringer rundt om i verden!! Håpløst! Endret 9. juni 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg ser fram til et nytt album av backstreet boys. Neida, men si hvorfor du hater musikken dems a! Det kan jo hende de har forbedra seg da. backstreet boys Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg trodde Backstreet Gays var borte, jeg. Det var vel for godt til å være sant! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Jeg trodde Backstreet Gays var borte, jeg. Det var vel for godt til å være sant! jaja.. lov å håpe! Sku ønske eg ikke hadde funnet denne tråden, for da vil eg trodd de var utdød endå Endret 9. juni 2005 av suprsid Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ingen kan tvinge meg til å høyre på det, så det plager meg egentlig lite. Dei hadde vel brukt opp alle penga og ville ha meir. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Endelig kommer det! Jeg har ventet på dette leeeeeeeeenge Brenn i helvete backstreet boyz! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg var litt fan av de når jeg var 8 år jeg! Men dette er vel mest et resultat av at de individuelle karrierene til medlemmene i BSB har gått rett til dassen! Får virkelig håpe ingen kjøper dette! Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Plager meg ikke, for jeg kommer aldri til å høre no til den plata allikevel. Hører aldri på radio (bare nettradio), ser aldri på Svisj o.l. Hører på den musikken jeg vil høre på. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Æ glær mæ! =D Jeg og, detta blir konge! =P Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 syke, syke menneske! jeg hater backstreet (gay)boys! ingen av de har no gode sangstemmer, ikke kan de lage musikk, men det jeg liker minst! det er at de selger som hakka møkk! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Bryr meg ikke en dritt om hva de gir ut.. Folk kan godt kjøpe det hvis de vil, det er trossalt noen som liker den musikken Lenke til kommentar
TMH Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg er tydeligvis ikke den eneste på forumet som gleder meg til å høre enda fler dårlige sanger på radioen? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Æ glær mæ! =D Jeg og, detta blir konge! =P *nynnepå* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå