The Norwegian Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Er det bare jeg som føler at "The Voice" bare sender one-hit-wonders? MTV hadde i hvert fall -litt- mer variert utvalg. Tja.. MTV vs. The Voice = Pest eller kolera.. Bare at kolera har mindre reklame.. Begge kanalene suger balle.. Nei, MtV er bra! The Voice suger balle! MTV Har jo jambafrosken! derfor er MTV bedre! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 MTV rocks. Selvom de sender alt for mye reprise... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Nei, MtV er bra! The Voice suger balle! MTV Har jo jambafrosken! derfor er MTV bedre! Kan du fortelle meg på hvilken måte Jambafrosken er bra?????! Men forsåvidt så var jo Jamba-reklamer det som ble sendt mest på MTV.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Nei, MtV er bra! The Voice suger balle! MTV Har jo jambafrosken! derfor er MTV bedre! Kan du fortelle meg på hvilken måte Jambafrosken er bra?????! Men forsåvidt så var jo Jamba-reklamer det som ble sendt mest på MTV.. Den lager... øøøh... morsomme lyder og ser kul ut! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Crazy Frog er jo best, da Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 har sett litt på the voice, synes det er dårlig!!! bare musikk 24/7... dessuten er det mye gammel musikk.. og bare listepop!!! det eneste som jeg kan se på the voice som er bedre enn på MTV er at det ikke er så mye reklame... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 i motsetning til mtv sender jo faktisk the voice musikk.. MTV har tapt seg noe sinnsykt siden svenskene tok over.. likte bedre det engelske MTV.. Men jeg setter heller på radio.. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) for forbi kanalen forrige dag.. fikk med meg dette gullkornet fra programlederen: "Billy joel er helten til maroon 5. For dere som ikke vet hvem billy joel er, så er han en bestselgende artist" lurer på hvem målgruppen er, når en må forklare hvem joel er. Nei, dette er en ny sms hore kanal. Halve underbildet med sms til 7 kr. Ditt horoskop... Gangsternavn til 7kr... Passer dere sammen til 7kr..... Gidder ikke å bruke penger på studio,- så student-tv grafikk bak programleder. Ja de spiller musikk,- men for en musikk. virker ikke som om det er noen plan i det som spilles. Nye one time wonders, med årgammelt listepop. Holder ikke å sette videomaskina på random Norges nye musikk kanal uten planer for roskilde, quart etc. Nei, dette er kun en pengemaskin ved reklame og sms vis meg en tv guide som lister denne kanalen? Endret 12. juli 2005 av EG-s Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Like greit at MTV forsvant, de hadde glemt at de skulle vise musikk. Ble drittlei av å se jackass, bam magera og annet crap 24/7. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Griner ikke akkurat over tapet av MTV, men The Voice er jo enda mer ræva. Hadde vært bedre med ZTV eller VH1. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg har fortsatt MTV og det er jeg glad for, er helt greit å kunne slappe av med noen av programmene selvom musikken er ræva. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 MTV er strengt tatt ikke en musikk-kanal lenger, så jeg ser liten grunn til å "fight for MTV." Det skal sies at MTV var bra en gang i tiden. De hadde faktisk lengre dokumentarer, konserter, intervjuer og alskens, det ser man svært lite til i dag. Og de konsentrerer seg nesten utelukkende om de aller mest populære. De har lagt seg på en altfor smal linje. Nei, jeg holder meg unna Lenke til kommentar
treant Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 jeg synes at det er allltttfor mye reklame på MTV, og jeg vil heller ha en musikk uten reklamer Lenke til kommentar
treant Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 kanal* hehe..gikk litt fort detta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå