Der Kommissar Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Heh, litt OT da, men i allefall: "Grunnpakken, med 18 kanaler". Også regner de blandt annet "infokanalen" som en kanal. Jeg kunne godt tenkt meg å hatt noe annet å fylle den plassen med! Dessuten, BBC World, hvem i huleste ser på det? Mye bedre med gode gamle BBC Prime, med gammel britisk humor (East Enders trekker ned, grøss)... Uff, ikke bare er internett fra Canal Digital en palge, nå har de ødelagt kabel-tvoppsettet også (ikke pga. MTV, savner den ikke. Men det er adskillig bedre en "The Voice" ) Dette er sikkert nevnt før, men jeg utbasunerer i allefall min mening Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Det er den samme musikken som er på The Voice, men det er adskillig mindre reklame der (etter hva jeg har erfart). Ikke akkurat min smak, men helt ypperlig for folk som liker pop/o.l. Svisj har forøvrig mye bredere utvalg av musikk en MTV og det er jo tross alt de som ser på som bestemmer edit: Og hva er galt med BBC World? Nyhetskanaler er viktige, selv om man kanskje ikke alltid er enig i vinklingen Endret 4. juli 2005 av SBS Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 "åneei" Nå mister jeg all Britney Spears musikken min da Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Vi slipper i hvertfall jamba reklamene nå da Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 LOL!!! mista MTV, fikk in cartoon network Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 LOL!!! mista MTV, fikk in cartoon network De satser jo på samme aldersgruppen (MTV ble byttet med The Voice) Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 vedder 100 spenn på at voice blir sms hore kanal som nrk2,-mess, etc. en irriterende programleder som gjør alt for å lokke de idiotene som bruker sms greiene. regner med CD sparte 25% av kostnadene med dette. Forundrer meg heller ikke om noen fikk betalt under bordet når voice eies av de samme bak tvnorge, radio1. Det er ikke små summer det handler om. Noe er ihvertfall feil når merkenavnet MTV blir erstatet av nok en sms kanal. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kanskje de, som mange andre, fant ut at MTV er en heidundranes drittkanal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det gjorde nok de som stemte på kanalvalget også! Men MTV kunne bare ikke forstå at ikke folk liker de lenger så de ropte juks og fanteri med en gang... Arrogant og nesten bare trist... Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 hallo! Det var ikke noe kanalvalg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 ... Er det slutt nå? Kan vi over 12 slå på TVen igjen uten å høre gale blå frosker, folk som blir "punk'd" eller ozzy mase om hundene sine? -- Tom Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 hallo! Det var ikke noe kanalvalg. Alle hadde ikke noe valg, men et utvalg av brukerne hadde kanalvalg. Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 hallo! Det var ikke noe kanalvalg. Alle hadde ikke noe valg, men et utvalg av brukerne hadde kanalvalg. Nei, det var ikke noe valg i det hele tatt. Det ble gjennomført en "spørreundersøkelse" på om den nye grunnpakken var akseptabel. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 jepp, og CD nekter å vise resultatet... tror ikke det er mange forbrukere som går med på at CD utgifter senkes med ca 25-30%, uten at mnd prisen våres settes ned. en litt rettferdig måte er at showtime og star kanalene vises fullt ut, og ikke at de deler sendeflate. Siden star viser absolutt søppel på dagtid, og det som noenlunde er akseptabelt begynner rundt 20.00. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Godt at de endelig fjerner denne drittkanalen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kan ikke uttale meg om "Voice" som helhet ennå, men det lille jeg har sett har vært helt avskyelig hittil. Samme dritten som sendes på ørten andre kanaler: Idotiske chattemeldinger med videoer i bakgrunnen. Fullstendig avskyelig. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Er det bare jeg som føler at "The Voice" bare sender one-hit-wonders? MTV hadde i hvert fall -litt- mer variert utvalg. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg er utrolig glad for at jeg endelig får MTV og MTV2, endelig har jeg noe å se på tv. Har hatt analog antenne hele livet og bare fått inn NRK Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Er det bare jeg som føler at "The Voice" bare sender one-hit-wonders? MTV hadde i hvert fall -litt- mer variert utvalg. Tja.. MTV vs. The Voice = Pest eller kolera.. Bare at kolera har mindre reklame.. Begge kanalene suger balle.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg er bare glad for at vi blir kvitt verstingen av Jamba reklamer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå