Gå til innhold

Kjemp for MTV Folkens!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå har jeg UPC kabel tv da, men hvis jeg hadde mista MTV hadde jeg følt det som et tap.. Ser ikke så alt for mye på det, men det hender det er noe gøy der.. også er det alltid en kanal man kan zappe inn på for å få noe bakgrunns støy. Kunne gjerne ha fått MTV 2 også i bytte mot alle sportskanalene :yucky:

Endret av andesam
Lenke til kommentar
Hvis dere ikke liker MTV så er det jo ingen grunn til å se på det heller. Jeg liker ikke BBC Food og ser dermed ikke på den kanalen, men det plager meg ikke at jeg har den for det.

Poenget er da at MTV tar opp en "plass" i systemet og kan med fordel byttes ut mot en ny kanal, hvis ikke interessen er der og det er det canal digital har gjort.

Hvis ingen heller har lyst til å ha BBC Food så blir også denne byttet ut, de bruker sine kanal valg for å sjekke interessen og handler etter resultatene der.

Lenke til kommentar

Ja da var the voice igang :/

De spilte faen meg bare drittmusikk. listepop fra 2002 og sånn.

Hva faen skal vi med Crazy Town - Butterfly? Mimre??...

Omfg, MTV var kanskje ikke all verden om ettermiddagen, men det tar fullstendig av kl. 9 med Chappelle show, pimp my ride, jackass, viva la bam, og sist men ikke minst dirty sanchez!

Lenke til kommentar

litt skeptisk til alle de positive kommentarene "the voice" får forskjellige steder.

Med engang MTV nevnes på forumer etc. kommer det en haug med meldinger hvor mye bedre the voice er etc. Noe som er ganske rart siden et fåtall har noensinne sett det.

Å si at the voice er bedre enn mtv er latterlig. Voice skal sende 4timer.. egenprodusert sending pr dag 15 til kl. 19...

resten av tia blir vel like bra som mess tv eller det på nrk2 hva nå enn det er.

tiden vil vise. videoene som vises er det samme en kan høre på radio1...

canal digital fjernet 5 kanaler, og ga 4 nye (showtime\star deler kanal)

voice fikk de på billigsalg.

Hadde det vært to kabelselskap i trøndelag, ville situasjonen vært helt annerledes

edit.. de fjernet jammen ztv også

Endret av EG-s
Lenke til kommentar

ENDELIG skal vi få oss parabol siden min mors 90++ år gamle (grand?)tante har bestemt seg for at det behøves under hennes flere uker lange okkupasjon av stua vår.

Så jeg lurer på er det noen parabolpakke hvor man kan få ZTV?

Er en smule lei av å ha sett på dårlig NRK-bilde i 17 år :eek:

Lenke til kommentar
I dag så jeg på Voice. Det sugde. Bare fjortismusikk (Enda mer enn MTV), men jeg så ingen jamba-frosk i hvertfall.

Tror det var voice jeg så på i dag jeg også til morgenen i dag. Hvis det var den kanalen så var det bare gammel musikk og Justin "Cuntboy" Timberlake.

Fulgte mye med på MTV i mine yngre dager, men nå som all den shitreklamen kom gidder jeg ikke å bry meg. MTV har klart det selv. De tjener sikkert penger på å sende reklame, men det får da være måte på!

Lenke til kommentar
ENDELIG skal vi få oss parabol siden min mors 90++ år gamle (grand?)tante har bestemt seg for at det behøves under hennes flere uker lange okkupasjon av stua vår.

Så jeg lurer på er det noen parabolpakke hvor man kan få ZTV?

Er en smule lei av å ha sett på dårlig NRK-bilde i 17 år :eek:

Viasat Gull er en god programpakke. ZTV.no og ZTV.swe er inkludert i den. Du får jo VH1, MTV og en rekke polske kanaler og. ;)

PS: JUSTIN CUNTBOY?!!? Hva faen, Justin er fantastisk. :love:

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...