Gå til innhold

Kjemp for MTV Folkens!

Anbefalte innlegg

Hadde vaert konge om Canal Digital hadde gjort som Directv gjoer her til lands: De har ca. 100 kanaler med bare musikk (bare musikk, ikke no bilde). Musikken som spilles varierer fra kanalen. Kanalene spiller alt fra Klassiske mesterverk til Techno og Death Metal. Ikke noe reklame heller.

Utrolig herlig tiltak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som sier at at MTV var en bra kanal for 10-12 år siden eller i 1990 o.s.v.

Jeg tror dere har falt litt utenfor MTVs egentlige publikumsmål. Det er mulig at de spilte mer alternativ musikk før, men kanskje de har funnet ut at de som sender mest SMS f.eks. som jeg tror er noe de tjener godt på er de under 25 år og at det faktisk er de under 25 de er ute etter å beholde som seere. Også programmer som Vava La Bam o.s.v. er kanskje best mottatt av de litt yngre.

Selv er jeg 24 og blir ikke berørt av dette siden jeg har Viasat, hvis ikke hadde jeg protestert. Jeg syntes MTV har flere kule serier bl.a. MTV cribs, Pimp my ride, viva la bam, jackass samt det andre "jackass"lignende showet. Jeg ser heller på dette enn 30 år gamle boksekamper eller golf på viasat sport :roll:

MTV er som sagt ikke noen musikk kanal lengre, men en underholdningskanal. Dette tror jeg bare vi må akseptere, ellers er det bare å skru av.

Edit: En av grunnene til at jeg liker MTV er seff fordi jeg liker rap, hiphop og lign.

PS: JEG HATER JAMBA REKLAMER!!!

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar
Hadde vaert konge om Canal Digital hadde gjort som Directv gjoer her til lands: De har ca. 100 kanaler med bare musikk (bare musikk, ikke no bilde). Musikken som spilles varierer fra kanalen. Kanalene spiller alt fra Klassiske mesterverk til Techno og Death Metal. Ikke noe reklame heller.

Utrolig herlig tiltak.

Canal Digital har jo en hel haug med radiokanaler med bare musikk 24/7?

Lenke til kommentar

Ante ikke at Fight for MTV var så stort. Var på kino i dag, og så kom det en teit reklame med masse folk som gikk å røska ut kablene til tven mens folk så på MTV. Så står det med feite bokstaver at Canal Digital skal fjerne MTV, bla, bla, bla FIGHT FOR MTV.

Lenke til kommentar

Utrolig herlig tiltak.

Det har Canal Digital også.

Lenke til kommentar
Ante ikke at Fight for MTV var så stort. Var på kino i dag, og så kom det en teit reklame med masse folk som gikk å røska ut kablene til tven mens folk så på MTV. Så står det med feite bokstaver at Canal Digital skal fjerne MTV, bla, bla, bla FIGHT FOR MTV.

Det er MTV som slår på stortromma. Det er deres reklame som også går konstant på MTV.

Jeg for min del vil ikke savne MTV

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Kommer ikke til å savne dårlige realityshows eller jambareklame annenhvert minutt. Ser ingen grunn til at det norske MTV kommer til å bli noe bedre. Så de kan igrunnen bare brenne. Håper VH1 holder seg noenlunde en stund til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bra at vi slipper alle drittprogrammene på MTV. Flott tiltak av Canal Digital, det fortjener virkelig en applaus.

VH1 og VH1-classic er derimot ok kanaler.

Og bare det at MTV mener det er en slags rettighet at deres kanal skal sendes gjør meg skikkelig kvalm.

Lenke til kommentar

Utrolig herlig tiltak.

Det har Canal Digital også.

På satelitt eller kabel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...