Propaganda Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg veit ikke hvor mange av dere som blir berørt av at Canal Digital tar ut MTV av sin pakke,i slutten av denne måneden. Derfor,anbefaler jeg alle å gå til : www.fightformtv.com og skriv dere opp på protest listene. Hilsen en som ikke vil ha Voice! Lenke til kommentar
morfin Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Mtv er en kanal jeg aldri ser på så det bryr meg ikke om de tar bort den, men viasat sport kunne de ha beholdt syns jeg. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 ja, det er logisk at Canal Digital holder på Viasat Sport Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Nå sier jo MTV selv at de ikke lenger er en musikkanal, men en underholdningskanal. Underholdningskanaler er det nok av på Canal Digital, men virkelig gode musikkanaler er mangelvare. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Nå sier jo MTV selv at de ikke lenger er en musikkanal, men en underholdningskanal. Underholdningskanaler er det nok av på Canal Digital, men virkelig gode musikkanaler er mangelvare. Jeg skriver under på oppropet når MTV gir oss musikken tilbake. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 MTV er intet annet en popstjerne-realityserier og reklameorgier. Slikt søppel-TV holder jeg meg lang vekke fra. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hørte et intervju med ledelsen i Canal Digital som sa at de ikke kunne tenke seg å sette inn MTV igjen. Den kanalen + resten av de utenlandske stod kun for 20% av alle seerne. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) MTV er ikke som det var før! Endret 9. juni 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Gi meg en god grunn så skal jeg skrive meg opp... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 jeg skriver meg ihvertfall IKKE opp.. er bare drittmusikk drittprogrammer og ekstremt irriterendes reklamer.. hadde MTV vert som det var for rundt 5 år siden så ja.. men nei.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det går jo bare dritt på MTV, så det bryr meg fint lite om de tar den bort. Hadde blitt glad om de hadde lagt ned hele dritten. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 MTV er intet annet en popstjerne-realityserier og reklameorgier. Slikt søppel-TV holder jeg meg lang vekke fra. Fader meg enig i den. Btw; http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=trippin :!: Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Huff MTV er ikke lenger det en gang var. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ingen som tvinger dere til å se på MTV. Det er heller få programmer jeg ser på MTV, men jeg vil gjerne ha muligheten til å se feks Pimp My Ride. Så jeg tror jeg skriver meg opp på den greia der. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 mtv er blitt helt forandret ja.. men liker pimp My Ride!.. å det går jo da på mtv sååee vet ikke Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 MTV er intet annet en popstjerne-realityserier og reklameorgier. Slikt søppel-TV holder jeg meg lang vekke fra. Ditto. Kan med hånden på hjertet si at jeg ikke husker sist jeg så på MTV. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Mtv har: JackAss.. Pimp My Ride.. Viva La Bam.. Det er noe å ha det! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 MTV er ikke som det var før! Amen! Kvaliteten på MTV dabbet skikkelig av etter 2000. Fra 1997-2000 sto MTV på daglig hos meg, nå ser jeg aldri på kanalen, da den bare sender dritt nå, imo. Nei... La den forsvinne for min del. *Savne den gamle gode MTV* Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 VH1/VH1classic > MTV 1/MTV 2 anyday. Pull the plug on MTV, ikke annet enn reality piss uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå