Ram's Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Selvfølgelig er det lov!? Det heter tross alt flight mode, og ingen har noen gang kastet meg av flyet etter at jeg har vist at telefonen står på flight mode. Når sender/mottaker er av, fungerer p800 som en PDA, og er dermed harmløs. Spør en flyvertinne/vert, og du får samme svar. Du skjønner ikke! Uansett om W800 har flight mode og flyselskapet ikke har registrert den om bruk ombord blir du bøtelagt. Det hjelper lite ved å tigge på flyet. I fjor sommer tok en fyr opp PDA'en sin på flyet i lufta. Jeg satt ved siden av han. Flyvertina sa at han ikke hadde lov å bruke PDA'en sin fordi den ikke var registrert for bruk ombord. Han fortsatte å bruke den. Hun kjerringa(vertina) kom 5min etterpå med en regning på 1250$ Han nektet og nektet. Flyet landet og politiet kom og hentet han på Hellas. Resten vet jeg ikke, da jeg ikke kjenner han. Så vil du beholde noen tusenlapper, er det opp til deg om du vil bruke mobilen eller ikke. Og forresten, alle flyvertinnene vet ikke om de nye teknologiene!!! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Han nektet og nektet. Flyet landet og politiet kom og hentet han på Hellas.Resten vet jeg ikke, da jeg ikke kjenner han. Ai ai ai Det der MÅ ha blitt dyrt for ham. Var snakk om at en fyr som fikk kapteinen til å gjøre det samme i fjor måtte ut emd mellom 50 og 100 000kr i erstatning for mellomlandingen. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Gutter, gutter. Det jeg har sagt er at det er mulig å få flight mode på k750 ved å flashe til w800 firmware. Jeg skjønner at den ikke står oppført som "gyldig" til å ha på på flyet jeg også, og det har jeg da heller aldri sagt. Det jeg derimot har sagt, er at p800 har flight mode, og er oppført som gyldig til å bruke på fly. Altså: - w800 får mest sannsynlig brukes på fly etterhvert når den blir godkjent av flyselskapene - k750 får trolig ikke brukes på fly, men du kan alltids forklare deg FØR du skrur den på (vise frem at det står "flight mode" på displayet) - p800 får brukes på fly (egen erfaring) Selvfølgelig gjelder dette IKKE på avgang/ankomst, fordi da skal ALT elektronisk utstyr slås av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå