guardianpegasus Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hva er deres favoritt-24 øyeblikk? For meg er det... Sesong 1: -Når kona til Jack dør... veldig gripende, husker jeg -Når Nina sier til Jack at Kim er død og Jack går apemøkk og massakrer Drazen folka Sesong 2: -Når Palmer blir infisert med den virus saken på slutten av sesongen -Når Jack blir tvunget til å henrette Chapelle ved å skyte ham i bakhodet (tror det var s2...) Sesong 3: -Når Jack endelig blåser den luremusa Nina away... da lo jeg godt -Når Jack hogger av hånda til Chase med øks Sesong 4: -"The return of Tony Almeida" hehe når han kommer inn blasting -Når Chloe ripper opp M4'en på bilen til han terroristkødden -Når Jack skyter en skurk og han sier "Oh god, you shot me.." og Jack sier "Shut up, stupid"... å som jeg lo... -Når Jack tvinger legene til å la Paul dø Det er bare noen... er flere år siden så Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 :!: Hvis du hadde kunnet Norsk grammatikk så hadde du funnet ut at det du har stilt spørsmål om er: "Mine 24 beste øyeblikk" Korrekt ville det blitt "Dine beste øyeblikk av "24"" Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Les èn gang til du Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 -Når Jack blir tvunget til å henrette Chapelle ved å skyte ham i bakhodet (tror det var s2...) Det skjedde i ses. 3 da.. Men jeg er stort sett enig med deg Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Les èn gang til du Fatter ikke hva "ex0n" mener med det. Du har jo skrevet det riktig. Pluss er enig med deg på de punktene du nevnte. Men jeg likte best den scenen i sesong 2 når han fyren som torturerte Jack fikk smake sin egen medisin. AU sier jeg bare. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Sesong 1:Jack holder liket til sin kone Sesong 2: Scenen med Jack og CTU skjefen i flyet. Sesong 3:Chappele blir drept Sesong 3:Jack griner i bilen, utrolig sterk scene Sesong 4:Tone dukker opp Sesong 4: Datteren til Erin dør, veldig godt skuespill. Nesten FOR ekte. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Når Chapelle ble drept. Det var noe av det sykeste jeg har sett, 24 ble yndlings serien min fra da av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Les èn gang til du Fatter ikke hva "ex0n" mener med det. Du har jo skrevet det riktig. Har han så men ikke. "Dine beste 24 øyeblikk" står det, altså de beste 24 øyeblikkene mine. Skulle det vært skrevet korrekt i den rekkefølgen hadde det blitt "Dine beste 24-øyeblikk". Orddeling! EDIT: Litt OT så må det beste ha vært når Jack henretta Chapelle. Endret 10. juni 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) er ikke så sikker jeg, er så mye men fikk frysninger nedover ryggen når Tony kom til unnsetning i sesong 4 da.. Endret 10. juni 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå