potetskrell Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Etter å ha forandret på passordet til AJ-fork vil ikke det nye passordet og brukernavnet fungere. Hvorfor? Må ha tilbake tilgangne til admin-panelet, hva gjør jeg? Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Legg koden under inn i en ny PHP-fil, og kjør: Finn frem users.db-filen (eller hva den nå heter) Let deg frem til linjen med ditt brukernavn på Erstatt den md5-hashen som er der fra før med den nye du fikk fra filen du nettopp mekket Lagre users.db Finito! <?php echo md5(md5('passordet_ditt')); ?> EDIT: Såfremt du har tilgang til users.db, selvfølgelig. Endret 9. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Legg koden under inn i en ny PHP-fil, og kjør: Finn frem users.db-filen (eller hva den nå heter) Let deg frem til linjen med ditt brukernavn på Erstatt den md5-hashen som er der fra før med den nye du fikk fra filen du nettopp mekket Lagre users.db Finito! <?php echo md5(md5('passordet_ditt')); ?> EDIT: Såfremt du har tilgang til users.db, selvfølgelig. Takk gud.. Passordet var det jeg oppgav, fant jeg ut, men det at jeg skiftet brukernavn likte ikke aj-fork.. Skifta passord-hash og brukernavn til det opprinnelige. Thanks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå