_Adler_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei! Det virker som om diskusjonene rundt mus, tastatur og musematter m.m er populære og at det er mange som interreserer seg for det. Nå postes slike innlegg i "Annet om hardware", en kategori som ofte "forsøples" av diverse feilposter. Til tider kan det bli litt uoversiktlig i den kategorien. Kunne det evn. bli en ny forum-kategori for mus, tastatur og musematter m.m.? Denne tråden kunne kanskje også omhandle joystick o.l., hvis det ikke allerede finnes en tråd for det da. Hva syns dere administratorer/moderatorer om det? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Må si meg enig i at det er mye av de postene ja. Flott forslag, håper de vurderer det godt. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 De første 30 postene: I skrivende stund handler ca. 10 av de 30 første postene om mus, tastatur o.l. 8 av postene i "Annet om Hardware" er stengt pga. brudd på bla. retningslinjene, det er dette jeg mener med "søppel". Som man ser utgjør diskusjonen rundt mus, tastatur o.l. en stor andel av "Annet om Hardware" sine tråder, så jeg syns det er nødvendig med en nye kategori for dette. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 enig med den ville blitt noen svar der ja Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Var en post om dette for en stund siden. Søker du på forumet finner du den sikkert. Tror svaret fra administratorene ble at Mus/Tastatur ikke er et stort nok emneområde til at et eget forum for det er nødvendig. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) QUOTE (Gimper @ 09/06/2005 : 19:30) Var en post om dette for en stund siden. Søker du på forumet finner du den sikkert. Tror svaret fra administratorene ble at Mus/Tastatur ikke er et stort nok emneområde til at et eget forum for det er nødvendig. Her er bla. en tråd som omhandler dette Tror nok interresen er der for å få opprettet et nytt slikt emneområde, for det er jo egentlig et viktig tema. Finnes jo forum-kategorier som er lite besøkt og som har få poster i forhold til andre kategorier. Kan nevne "Lansering av programmer", med 59 emner og 553 svar. Med en slik tråd blir også "Annet om Hardware" mer oversiktlig og man får separert disse 2 emnene. Det var en del som ville ha en vote i den tråden jeg linket til, men det ble aldri svart på det spørsmålet. Er det stemning for det nå? Endret 9. juni 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hovudproblemet er antal kategorier under kvart delforum. Dermed blir det feil å sjå på små kategorier i programvare-forumet som grunn for å lage nye kategorier på hardware-forumet. Programvareforumet har 11 kategorier mot hardwares 19, med for mange kategorier under kvart delforum misser brukarane oversikten over delforumet. Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 slå sammen noe til en kategori mus, tastatur, joystick & ratt&pedaler. ekstrastæsj.. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 QUOTE (Jankee @ 10/06/2005 : 14:10) Hovudproblemet er antal kategorier under kvart delforum.Dermed blir det feil å sjå på små kategorier i programvare-forumet som grunn for å lage nye kategorier på hardware-forumet.Programvareforumet har 11 kategorier mot hardwares 19, med for mange kategorier under kvart delforum misser brukarane oversikten over delforumet. Var bare et eksempel, for de som styrer med Hardware.no forumet har lite med Programvare.no forumet å gjøre, kan jeg tenke meg. Det virker som om det er negativ stemning fra moderatorenes side, så det lar seg kanskje ikke gjennomføre? Hva med å la brukerene selv delvis bestemme det? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Uten at eg har noko makt over å bestemme den eine eller andre veien når det gjeld oppretting av nye forumkategorier så vil eg komme med mine personlege innspel. For mange kategorier gjer at oversikten over det delforaet blir mindre for brukarane, dette auker antalet feilposter. I verste fall kan det føre til ein forringelse av forumet og ein helsikens ekstrajobb for moderatorene for å flytte alle feilpostene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg