blazern Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvor kan jeg kjøpe qoob pro? Ingen norske forhandlere? Om ikke, hvilken utenlandsk webshop bør jeg velge? Til nødens kan jeg klare meg med sx versjonen. Den har de på spillchip.com, men de har ferie Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Har ikke sett den selv på noen webshops, de fleste ser ut til å selge SX. Har du sjekket under RESELLERS på qoob chip sin offisielle side?? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 De har den på playtrack.com (svensk side). Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har ikke sett den selv på noen webshops, de fleste ser ut til å selge SX.Har du sjekket under RESELLERS på qoob chip sin offisielle side?? Har du ikke noe på spillchip.com (.no?) Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har ikke sett den selv på noen webshops, de fleste ser ut til å selge SX.Har du sjekket under RESELLERS på qoob chip sin offisielle side?? Har du ikke noe på spillchip.com (.no?) Nei, vi har bare QOOB SX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå