Anders81 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Blir jo masse HW'ere i City of Dis. Blir koselig å treffe så mange der. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Sixth Level of Hell - The City of Dis Purgatory Repenting Believers Very Low Level 1 - Limbo Virtuous Non-Believers High Level 2 Lustful Moderate Level 3 Gluttonous High Level 4 Prodigal and Avaricious High Level 5 Wrathful and Gloomy Low Level 6 - The City of Dis Heretics Very High Level 7 Violent Low Level 8- the Malebolge Fraudulent, Malicious, Panderers Moderate Level 9 - Cocytus Treacherous Low Dis ser ut som stedet å være ja. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Purgatory|Repenting Believers |Very Low Level 1|Limbo Virtuous Non-Believers |Moderate Level 2|Lustful |High Level 3|Gluttonous |High Level 4|Prodigal and Avaricious |High Level 5|Wrathful and Gloomy |High Level 6|The City of Dis Heretics |Extreme Level 7|Violent |Very High Level 8|The Malebolge Fraudulent, Malicious, Panderer |Moderate Level 9|Cocytus Treacherous |High Endret 11. juni 2005 av TLZ Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 The Dante's Inferno Test has banished you to the Sixth Level of Hell - The City of Dis! Here is how you matched up against all the levels: Level | Score Purgatory | Very Low Level 1 - Limbo | Moderate Level 2 | High Level 3 | Moderate Level 4 | Very High Level 5 | Low Level 6 - The City of Dis | Very High Level 7 | High Level 8- the Malebolge | High Level 9 - Cocytus | Low Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg er kristen - men det godtar visst ikke denne testen... Fourth Level of Hell! Here is how you matched up against all the levels: Level | Score Purgatory | Low Level 1 - Limbo | Very Low Level 2 | High Level 3 | Low Level 4 | Very High Level 5 | High Level 6 - The City of Dis | Very Low Level 7 | Moderate Level 8- the Malebolge | High Level 9 - Cocytus | High Lenke til kommentar
Decline Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Kristen er ikke kristen. Det er vel subjektivt hva som fører til såkalt frelse. Det er det ingen som vet. Naturlig nok (men du vil vel si at, jo det er én person som vet det ) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 The Dante's Inferno Test has banished you to the Second Level of Hell! Here is how you matched up against all the levels: Level | Score Purgatory | Moderate Level 1 - Limbo | Very Low Level 2 | Very High Level 3 | Moderate Level 4 | Very Low Level 5 | Moderate Level 6 - The City of Dis | Very Low Level 7 | High Level 8- the Malebolge | High Level 9 - Cocytus | Moderate Ouch.. jeg fikk extreme på lustful.. Stemmer vel kanskje det.. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Lurer på om ikke Helvete er mer som den Mountain Dew reklamen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 The wretched King Minos has decided your fate. His tale wraps around his body 8 times. The sweet light no longer strikes against your eyes. Your shade has been banished to... the Eigth Level of Hell - the Malebolge! Eigth Level of Hell - the Malebolge Many and varied sinners suffer eternally in the multi-leveled Malebolge, an ampitheatre-shapped pit of despair Wholly of stone and of an iron colour: Those guilty of fraudulence and malice; the seducers and pimps, who are whipped by horned demons; the hypocrites, who struggle to walk in lead-lined cloaks; the barraters, who are ducked in boiling pitch by demons known as the Malebranche. The simonists, wedged into stone holes, and whose feet are licked by flames, kick and writhe desperately. The magicians, diviners, fortune tellers, and panderers are all here, as are the thieves. Some wallow in human excrement. Serpents writhe and wrap around men, sometimes fusing into each other. Bodies are torn apart. When you arrive, you will want to put your hands over your ears because of the lamentations of the sinners here, who are afflicted with scabs like leprosy, and lay sick on the ground, furiously scratching their skin off with their nails. Indeed, justice divine doth smite them with its hammer. Skal jeg føle meg stolt eller skremt? Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Fifth Level of Hell The river Styx runs through this level of Hell, and in it are punished the wrathful and the gloomy. The former are forever lashing out at each other in anger, furious and naked, tearing each other piecemeal with their teeth. The latter are gurgling in the black mud, slothful and sullen, withdrawn from the world. Their lamentations bubble to the surface as they try to repeat a doleful hymn, though with unbroken words they cannot say it. Because you lived a cruel, vindictive and hateful life, you meet your fate in the Styx. Level | Score Purgatory | Very Low Level 1 | Very Low Level 2 | Very High Level 3 | Very High Level 4 | High Level 5 | Extreme Level 6 | Extreme Level 7 | Very High Level 8 | Very High Level 9 | Very High Lenke til kommentar
Samael Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Kristen er ikke kristen. Det er vel subjektivt hva som fører til såkalt frelse. Det er det ingen som vet. Naturlig nok (men du vil vel si at, jo det er én person som vet det ) Men dette er Dante's mening om Helvete, det er ikke den egentlige, så ta det med ro . Ouch.. jeg fikk extreme på lustful.. Stemmer vel kanskje det.. Kanskje det, hehe. Lurer på om ikke Helvete er mer som den Mountain Dew reklamen;) Tror nok ikke det, spesielt ikke siden Helvete er ikke dekket av flammer. Skal jeg føle meg stolt eller skremt? Tror du skal føle deg skremt ja. Hvordan kan noen egentlig havne på Nivå 9, jeg bare lurer. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Sixth Level of Hell - The City of Dis You approach Satan's wretched city where you behold a wide plain surrounded by iron walls. Before you are fields full of distress and torment terrible. Burning tombs are littered about the landscape. Inside these flaming sepulchers suffer the heretics, failing to believe in God and the afterlife, who make themselves audible by doleful sighs. You will join the wicked that lie here, and will be offered no respite. The three infernal Furies stained with blood, with limbs of women and hair of serpents, dwell in this circle of Hell. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Tror nok ikke det, spesielt ikke siden Helvete er ikke dekket av flammer. Skal man tro bibelen er dessuten himmelen et par hundre grader varmere enn helvete med den begrunnelsen at der er alle stoffene gasser Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 The sweet light no longer strikes against your eyes. Your shade has been banished to... the Fourth Level of Hell! Here is how you matched up against all the levels: (Click on a level for more info) Level Who are sent there? Score Purgatory Very Low Level 1 - Very Low Level 2 Low Level 3 High Level 4 Extreme (Prodigal and Avaricious) Level 5 Low Level 6 - High Level 7 Low Level 8- High Level 9 - Moderate Vet ikke hvorfor jeg fikk High på level 8 da, den var ufortjent, men resten kan jeg vel godta. Lenke til kommentar
Samael Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Tror nok ikke det, spesielt ikke siden Helvete er ikke dekket av flammer. Skal man tro bibelen er dessuten himmelen et par hundre grader varmere enn helvete med den begrunnelsen at der er alle stoffene gasser . . . og, hva var det for noe? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Tror nok ikke det, spesielt ikke siden Helvete er ikke dekket av flammer. Skal man tro bibelen er dessuten himmelen et par hundre grader varmere enn helvete med den begrunnelsen at der er alle stoffene gasser Hvor i Bibelen står det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hvorfor fikk jeg så høyt? Jeg som tror på Gud og alt... Eigth Level of Hell - the Malebolge Purgatory Level 1 - Limbo Level 2 Level 3 Level 4 Level 5 Level 6 - The City of Dis Level 7 Level 8 - The Malebolge Level 9 - Cocytus Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hohoho, meget OT, men jeg vil få si at først nå kom jeg på at denne tittelen har en halvveis dobbel betydning :!: Både ordrett "Helvete" og det vulgære "helvete" som brukes i lavmål, i tilfelle det er flere som ikke tenker så langt.. Lenke til kommentar
Samael Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Hohoho, meget OT, men jeg vil få si at først nå kom jeg på at denne tittelen har en halvveis dobbel betydning :!: Både ordrett "Helvete" og det vulgære "helvete" som brukes i lavmål, i tilfelle det er flere som ikke tenker så langt.. Vel, heh, jeg skrev jo Helvete med stor H da. Men jeg har aldri skjønt hvorfor helvete er et banneord, det har vel noe med når man sier "dra til helvete" eller noe lignende, at man liksom ønsker en annen person vondt, eller at man "bannlyser" den personen. Hvorfor fikk jeg så høyt? Jeg som tror på Gud og alt... Eigth Level of Hell - the Malebolge Purgatory Level 1 - Limbo Level 2 Level 3 Level 4 Level 5 Level 6 - The City of Dis Level 7 Level 8 - The Malebolge Level 9 - Cocytus Det er noen lurespørsmål der tror jeg, foreksempel den spør om man er en god løgner, svarer man nei så tror jeg det kan bety at den tar det som at man lyver generelt også, men jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Himmelen er varmere enn helvete: Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå