Elvorn Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ja, men trenger ikke noe avanserte greier -MMS: Ja -GPRS: Ja. -EDGE: eh.. hva er det? -WAP:Ja -Kalkulator: Ja -JAVA:Ja -Email klient:Ja -Spill:Ja Form: -Klapp eller vanlig -Vekt: ikke så farlig, helst under 120 -130 gram -Antenne: integrert -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Fargeskjerm -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm. helst en med litt størrelse -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 1500 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: nei Diverse: -Merke: det er det samme -Kamera: ja -Videokamera: ja -Symbian:helst med, men er ikke noe krav -Triband: nei -Infrarød port:ja -Blåtann (Bluetooth):trenger ikke -Minne: sånn passe. 30-40-50 mb -Minnekort?: ja, hadde vært greit -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: ja. -Radio: det er det samme -3g(UMTS): nei -Wlan: nei - Mulighet for GPS: nei -Batterilevetid: ikke så veldig viktig, men helst en telefon som ikke må lades hver dag -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? sms og ringing. Endret 9. juni 2005 av M_H_B Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Cx75. Denne kommer på markedet hvert øyeblikk og passer behovene dineveldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå