Bad_Byte Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Tokk dette bilde når jeg var i New York Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvis jeg skulle ha redigert noe på dette bilde, ville jeg kanskje fjernet hva nå de enn er som ligger nederst i høyre hjørne.... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det metallet i forgrunnen som er ute av fokus opptar alt for mye plass i komposisjonen. Men jeg liker hvordan det amerikanske flagget står ut blant de kjedelige fargene. Lenke til kommentar
kai_frode Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det blir mer fengselsfølelse over dette enn noe annet. Men det er ikke bare din skyld. Jeg var på Ground Zero i går, og var skuffet over hvor tildekket det var med gitter og delvis gjennomsiktige forheng. En ting var at det var vanskelig å ta gode bilder, langt viktigere var det at det var vanskelig å se hva som egentlig stod igjen. Jeg synes derfor at ruinene ikke gav helt det inntrykket de burde gjøre. Men et sterkt inntrykk gav det selvsagt likevel. Lenke til kommentar
Eivind_bh Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Du tok ikke tilfeldligvis bildet fra gitteret ved subway stasjonen world trade center? I undergrunnen der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå