War Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Hva og hvordan skal man lissom bestå glattkjøring?? Er det bare og kjøre litt og snurre rundt el? sry for 2 poster, man består ikke noe , man sitter der og prøver ting, han sier kjør og brems- og se hva som skjer. ta på brekk og se hva som skjer. Se hvor lang tid det tar å bremse osv. Husker ikke hva kurset het, men kjørelæreren sa de andre måtte ha noen obl kurs pga nye regler og disse koster 6000 kr i trondheim. Edit: Extra pga nye regler Veiledningstime x ? anntall ganger ,900 pr gang . Lengre obligatorisk landeveiskjøring / forbikjøring -Teori 5 timer og kjøring 8 timer) noen tusen dyrere. Trafikalt Grunnkurs 1500kr osv øv deg på teorien her Endret 2. august 2005 av War Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det stod i avisa før i år at det kostet _MINIMUM_ 15200 Jeg betalte ikke så mye tror jeg.. War: 6000 kroners kurset? Hvem kurs er det? Vet TG er dyrt, men langt fra så dyrt.. Tok du lappen fra bunnen av i år? Husk på att alle de glatt-, og landeveis greiene koster mere/tar lengere tid! Dessuten har man også flere obligatoriske kjøretimer.. Jeg syns det er bra at det er flere timer obligatorisk, fordi at det erså myeidioter i trafikken, så man får håpe at det ikke blir så enda mange fler. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 jeg tok nettop lappen. kosta i underkant av 20 000 totalt. 20 kjøretimer, glattkjøring og landevei. hadde en kjøretime før jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå