Gå til innhold

Svensk gullkorn (oversatt)

McBitch

Anbefalte innlegg

Denne her er tatt fra et svensk bilforum, men ble oversatt på bilforumet.net

Jeg trenger råd i forbindelse med en avgjørelse som kan komme til å forandre min fremtid..... Jag har lenge mistenkt dama for å være utro. Flere tegn som at mobilen ringer og hun legger på, aldri sex, plutselig begynt med sminke, mange hemmeligheter osv. Hun er ofte ute med "jentene" og når jeg spør hvem det er så er det alltid noen fra jobb som jeg ikke kjenner. Jeg prøver alltid å se etter taxien når hun kommer hjem, men hun går alltid siste biten og jeg hører at en bil kjører nedi gata hver gang. Kanskje det ikke er en taxi.....?

For et par dager siden tok jeg opp mobilen hennes for å se på klokka. Da klikket det! Hun ble rød i ansiktet, hylte og skrek at jeg skulle gi faen i hennes mobil og at jeg snoket i hennes saker. Uansett har jeg ikke konfrontert henne enda siden jeg innerst inne ikke vil takle sannheten. I går bestemte jeg meg for å spionere når hun kom hjem fra den femte "jentekvelden" denne uka. Jeg fant ut at hvis jeg gjemte meg bak bilen min ville jeg få et bra overblikk over hele gaten. Det var da jeg satt meg ned på huk bak bilen jeg så det jeg håpet aldri å se. Det var antydning til rust i høyre hjulbue bak. Syntes du jeg skal sette bilen på verksted og få det fikset eller kjøpe noe sparkel på Biltema og gjøre det selv?

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...