Zoxc Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har begjynt på eit mysql admin panel eg har kalt LightAdmin: Er meningen at det skal vere lite og raskt. Eg startet på prosjektet fordi eg ville lære meir SQL. Kan gjerne få litt kritikk på designet også. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Er ikke så mye å nevne foreløpig. Hva er du ute etter å høre? Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Designet ser vel forsåvidt bra ut, men det er jo også det eneste jeg kan kommentere med det du har gitt av informasjon. Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Lurte litt på kva funksjoner som er "nødvendige". Eg tenkte at eg skulle ha med: - Databasehåntering (Lage databaser, endre navn, endre kollasjonering) - Tabellhåntering (Opprette/Endre tabeller/felt, endre kollasjonering av tabeller/felt) - export/import database/tabell - ? kansje brukerhåntering ? Meningen er at den skal vere liten og lett. Vis ein host ikkje støtter phpMyAdmin, eller du ikkje trenger alle funksjonene der, kan du berre laste opp den lille filen og noen bilder. Eg skal prøve å holde prosjektet under 100kb, mot phpMyAdmin's 8mb. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvis en host ikke støtter phpmyadmin, men lightadmin, så er det noe fryktelig feil med den hosten ihvertfall Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Altså vis den ikkje har det forhåndinstallert Endret 9. juni 2005 av Zoxc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå