sviskEN Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Jeg skal mest sansynlig kjøpe meg et Innovatek system noe lignende det som vises i thg film 3 til tomshardware er det noen som kan si meg om det er noe bra? filmen finner dere her http://www17.tomshardware.com/howto/02q3/0...0701/index.html Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Settet fungerer ganske bra, etter de testene jeg har lest. Men det finnes alternativer! Søk litt under "kjølere" i forumet, der finner du helt sikkert flere interessante opplysninger! Evnt. kan du jo vurdere kjøp av enkeltkomponenter fra forskjellige webshops om du er ute etter det optimale, men dette er selvsagt en dyrere løsning. Men ta deg tid til å kikke litt rundt, det kan svare seg. Lykke til! [ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-07-20 22:59 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Spør heller HER etter hjelp for slikt. Kategoribekrivelse: Alt om prosessorkjølere, vifter, vannkjøling og annet kjølesnacks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå