Mogge_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Som dere ser i topic så sliter jeg litt..Bygget meg ny pc og har hatt problemer med MSI kort før angående det samme problemet hvis jeg ikke husker riktig.. Det som er feil er at jeg får opp denne meldingen etter litt da jeg har startet pc'n : For Realtek RTL8110S/8169S Gigabit Ethernet Controller beta v.100 (030811) PXE-E61: Media test failure, check cable PXE-M0F: Exiting PXE ROM DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER Har forøvring denne hardware'n : MSI K8N Neo2 Platinum s939 AMD 64 3200+ "Venice" Samsung Spinpoint 3,5" 200GB S-ata Corsair Value S 1024MB Ram plassert i slot 1 og 3.. CD Rom DVD Rom Floppy Bzrek PSU 500W Håper noen kan hjelpe meg...Hadde gledet meg til å få igang pc'n men så vil den ikke... Lenke til kommentar
minotir Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Gå in på BIOS og endre på "boot" sånn at cd-rom/dvd-rom står øverst (eller først da ) så bruker du Win-xp cden til "System-disc" Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har funnet ut av det..Den bootet fra network også hadde jeg plassert en jumper feil..<-- Tabbe Lenke til kommentar
minotir Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg har funnet ut av det..Den bootet fra network også hadde jeg plassert en jumper feil..<-- Tabbe bra du fikk det til da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå