GrH Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg skal flashe biosen i xboxen min (uten chip) trur jeg skal flashe TOSP men hvordan skal jeg gjøre det?? Eventuelt er det noen andre måter jeg kan gjøre??? (uten chip) Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 eg har ikkje mykje peiling på det der, men fikk engang for et år siden et tilbud om å sende xboxen min til noen privatpersoner som skulle chippe den for en god penge. Rundt 1000 kr husker eg det var. Lenke til kommentar
{-_-}...........Hi Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 HAHA jeg chipa min for 500 Nok.Kr :!: :!: Lenke til kommentar
bas Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 ^^^^^^ Woho, du er lite rå da. Folk på QXL som gjør dette for 200,- inklusive chip (selv om det er helt på jordet billig). Når det gjelder TSOP flashing har jeg ikke peiling dessverre, har bare installert chipper, men disse får du jo for en hundrelapp hvis du kan lodde litt selv. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg har gjort det på flere boxer. Det ligger en tutorial på xbox-scene.com. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Hmmm jeg kan og lodde selv har lodda inn en chip til en kompis og til meg selv, så de går bra menchipen min gikk i lufta så jeg må flash TOSP brikken i boxsen. MEn hvordan Lenke til kommentar
GrH Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 kan du gi meg linken til den tutorial på xbox-scene? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 http://www.xbox-scene.com/tutorials.php?p=14|22|#22 seek and you shall' find Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå