Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre for å hjelpe vennen min?

Anbefalte innlegg

Du er en sann venn, du stiller opp for venner. Men bare sånn for å informere, barneværnet kan faktisk gjøre ting værre. Men i hennes situasjon så tror jeg ikke det. For Barneværnet gir seg ikke om de først har blandet seg inn. Så hvis hu hadde øverdrevet litt kunne det gjort ting værre. Men i denne saken tror jeg Barneværne trengs, det er en grunn for at de eksisterer. Men har du noengang sett at stefaren har skreket eller gjort noe lignende mot henne? "Må bare si at hvis noen hadde gjort det mot min venn hadde jeg slått han" Men sånt hjelper ikke stort. Men for guds skyld få gjort noe før han tar neste steg å slår henne. Du kan godt ringe uten at du har snakket med henne, men da kan du si at du bare har en venn som har ett problem å vil ha litt info om hva du kan gjøre. Men prøv å få en rolig snakk med henne å få henne med på å ringe eller skaffe noe hjelp. Noe må gjøres i en slik sak. Hadde det vært meg så hadde jeg blitt så syk at jeg enten hadde slått han helsesløs med noe, eller stukket av. Må si at sånt er trist, bra du stiller opp :thumbup: Lykke til med saken. Legger den i siggen min jeg også om du ikke har noe imot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa, jeg er sånn "by nature"! Stiller opp for venner, også kanskje fordi jeg vet åssen det er å være deprimert pga. en jævlig hverdagen..

Uansett vil jeg gjerne at en moderator skal stenge tråden nå, fordi jeg har fått inn nok tips! Ting er på bedringens vei, og jeg (og sikkert hun) ønsker ikke me bluss om dette.. Spesielt ikke på Norges største datanerd-forum! ;)

Så tråden = Finito..

Uansett, tusen takk til alle bidragsytere!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...