Serqevx Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Skjønner fremdeles ikke.. hvem får de 1200 kronene? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Skjønner fremdeles ikke.. hvem får de 1200 kronene? HurtigRuten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 ALDRI kødd med nordkak!! Hold dere langt unna disse.. Sitter med 50 av dissa boksene som jeg ikke for solgt fordi det går rykter om at de smaker dritt, noe de faktisk gjør.. Off! Det står da virkelig på hjemmesidene deres at man kun betaler for boksene man får solgt og bare kan returnere de andre? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Altså, du trenger 1200 + bensinpenger OG lommepenger? Eller? Uansett, om du skal til Bergen, så er det vel ikke umulig at du får lånt deg en tusing av dine foreldre? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg var i bergen i påsken. Vi betalte vel med spesialbilletter 1000 kroner tur/retur OSL. Bensinpenger ble det ikke, men lommepenger gikk jo unna. Men det ville de vel gjort om du skulle ut på shopping der du bor også. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 ALDRI kødd med nordkak!! Hold dere langt unna disse.. Sitter med 50 av dissa boksene som jeg ikke for solgt fordi det går rykter om at de smaker dritt, noe de faktisk gjør.. Off! Sånn litt off-topic: Klassen min tjente 30 000 på å selge kaker fra Nordkak, så du skal ikke kimse av kjeksene deres. Kjenner ikke noen som ikke likte sjokoladekjeksene, og bare et par som ikke likte de flarngreiene. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Smisk med JoachimR, han kan sikker gi bort 1% av uke pengene sine. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Smisk med JoachimR, han kan sikker gi bort 1% av uke pengene sine. Lag boller, og selg de ute! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Smisk med JoachimR, han kan sikker gi bort 1% av uke pengene sine. Han får sikkert 25k av pappa pluss et par Jean Paul og Polo gensere som han handla på Outlet i USA Endret 10. juni 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Smisk med JoachimR, han kan sikker gi bort 1% av uke pengene sine. Han får sikkert 25k av pappa pluss et par Jean Paul og Polo gensere som han handla på Outlet i USA Oi, så gøy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Smisk med JoachimR, han kan sikker gi bort 1% av uke pengene sine. Han får sikkert 25k av pappa pluss et par Jean Paul og Polo gensere som han handla på Outlet i USA For Jean Paul er fint du... Simpel rip-off av Gaultier spør du meg... Jeg får ikke 25 000 i måneden, men akkurat passe, og jeg får alt jeg trenger. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Smisk med JoachimR, han kan sikker gi bort 1% av uke pengene sine. Han får sikkert 25k av pappa pluss et par Jean Paul og Polo gensere som han handla på Outlet i USA For Jean Paul er fint du... Simpel rip-off av Gaultier spør du meg... Jeg får ikke 25 000 i måneden, men akkurat passe, og jeg får alt jeg trenger. Ok ok...har ikke peiling uansett. Mente Polo egentlig. Endret 10. juni 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Bare tar bilen jeg, og spør om noen trenger skyss.. tjener raskt 1500,- på en kveld.. Går riktignok 400,- (max) til bensin da, men går alltid i pluss så klart Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Smisk med JoachimR, han kan sikker gi bort 1% av uke pengene sine. Han får sikkert 25k av pappa pluss et par Jean Paul og Polo gensere som han handla på Outlet i USA For Jean Paul er fint du... Simpel rip-off av Gaultier spør du meg... Jeg får ikke 25 000 i måneden, men akkurat passe, og jeg får alt jeg trenger. 24 999,99 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ja? Hva har det med hans problemer hva jeg får i måneden? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Mens vi snakker om økonomiske problemer... Jeg fikk en regning på litt over 2 millioner fra DHL her om dagen. Vet ikke helt hvordan de fant ut at jeg måtte betale 2 millioner i moms på en vare til 400 kr, men det er de som har peiling, så det var sikkert riktig Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Mens vi snakker om økonomiske problemer... Jeg fikk en regning på litt over 2 millioner fra DHL her om dagen. Vet ikke helt hvordan de fant ut at jeg måtte betale 2 millioner i moms på en vare til 400 kr, men det er de som har peiling, så det var sikkert riktig :!: :!: Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ran en bank... Litt skeptisk til den jeg! Kan jo bli tatt da. Og da får han jo ikke dratt Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Smisk med JoachimR, han kan sikker gi bort 1% av uke pengene sine. Han får sikkert 25k av pappa pluss et par Jean Paul og Polo gensere som han handla på Outlet i USA Jeg får ikke 25 000 i måneden, men akkurat passe, og jeg får alt jeg trenger. Bortskjemt med andre ord? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Selvom man får det man trenger, er man ikke bortskjemt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå