Gå til innhold

eg har Store økonomiske problemer :s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
ALDRI kødd med nordkak!! Hold dere langt unna disse.. Sitter med 50 av dissa boksene som jeg ikke for solgt fordi det går rykter om at de smaker dritt, noe de faktisk gjør.. Off!

Det står da virkelig på hjemmesidene deres at man kun betaler for boksene man får solgt og bare kan returnere de andre? :hmm:

Lenke til kommentar
ALDRI kødd med nordkak!! Hold dere langt unna disse.. Sitter med 50 av dissa boksene som jeg ikke for solgt fordi det går rykter om at de smaker dritt, noe de faktisk gjør.. Off!

Sånn litt off-topic:

Klassen min tjente 30 000 på å selge kaker fra Nordkak, så du skal ikke kimse av kjeksene deres. Kjenner ikke noen som ikke likte sjokoladekjeksene, og bare et par som ikke likte de flarngreiene.

Lenke til kommentar
Smisk med JoachimR, han kan sikker gi bort 1% av uke pengene sine.

Han får sikkert 25k av pappa pluss et par Jean Paul og Polo gensere som han handla på Outlet i USA :lol:

For Jean Paul er fint du... Simpel rip-off av Gaultier spør du meg...

Jeg får ikke 25 000 i måneden, men akkurat passe, og jeg får alt jeg trenger.

Lenke til kommentar

Han får sikkert 25k av pappa pluss et par Jean Paul og Polo gensere som han handla på Outlet i USA :lol:

Ok ok...har ikke peiling uansett. Mente Polo egentlig. :p

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

24 999,99

Lenke til kommentar

Mens vi snakker om økonomiske problemer... Jeg fikk en regning på litt over 2 millioner fra DHL her om dagen.

Vet ikke helt hvordan de fant ut at jeg måtte betale 2 millioner i moms på en vare til 400 kr, men det er de som har peiling, så det var sikkert riktig :)

Lenke til kommentar
Mens vi snakker om økonomiske problemer... Jeg fikk en regning på litt over 2 millioner fra DHL her om dagen.

Vet ikke helt hvordan de fant ut at jeg måtte betale 2 millioner i moms på en vare til 400 kr, men det er de som har peiling, så det var sikkert riktig :)

:!: :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...