Jarmo Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg trodde også du hadde inkasso på flere mill når jeg så topic Me2, trodde kreditørene til Ole C. Bach var ute etter deg.... :!: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 500kr i minus, er ikke et stort økonomiskt problem! for meg er det et SINNSYKT stort minus, er kun 16 år + at eg skal jo ha lomme penger i bergen og då, gidd ikke å reise til bergen uten penger. MÅ du kjøre moped da?ville ikke buss vært billigere?er da vel ikke så dyrt med buss der nede da vel Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Lån penger av noen? Ha et loppemarked. Spør naboer, venner og familie om de har brukte ting de vil bli kvitt, så kjører du et garasjesalg. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Tsja.... I går tente jeg meg 600 på å klippe to plener.. tok meg 3 timer Er det letteste! Klipper i ett slikt rikmannsstrøk, de betaler sabla godt! Selv har brutter'n en jobb som tar 1,5-2timer og han får 400 for jobben Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 selg mopeden! jeg kjøper den i bergen Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 ALDRI kødd med nordkak!! Hold dere langt unna disse.. Sitter med 50 av dissa boksene som jeg ikke for solgt fordi det går rykter om at de smaker dritt, noe de faktisk gjør.. Off! Kakene til Nordkak er GODE! Har positive erfaringar med dei, eg. Er jo umulig å gå i tap. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 selg mopeden! jeg kjøper den i bergen niks Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 og ja, eg MÅ ha med mopeden. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ikke for å virke eplekjekk ellerno, men hvis mangel på 500kr er et stort økonomiskt problem, har du det alt for bra! Folk mangler flerfoldige tusen kroner til regninger hver mnd.. Rart mange er fattige? 500kr i minus, er ikke et stort økonomiskt problem! Det er jo det hvis han bare har 700 kr. på kontoen. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ikke sitt her å gruble vertfall.. 15 dager da kan du skaffe mye penger.. Pell deg ut å jobb.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Altså, hva er det som koster 1200 kroner? Bensin? Hørtes dyrt ut. Her får man jo flyreiser fra sør i landet til langt nord for under 500 kroner, så skal du bruke over tusenlappen på en mopedtur? Hmm... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 danse,synge? midt i byn f.eks Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 danse,synge? midt i byn f.eks Da må du ha tillatelse a 100,- dagen. Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Du kan satse noen penger på enten langoddsen eller dagens dobbel. Muligheten for å vinne er stor hvis du får noen ekspert tips feks på tippe tråden her i OT-baren. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) ALDRI kødd med nordkak!! Hold dere langt unna disse.. Sitter med 50 av dissa boksene som jeg ikke for solgt fordi det går rykter om at de smaker dritt, noe de faktisk gjør.. Off! Kakene til Nordkak er GODE! Har positive erfaringar med dei, eg. Er jo umulig å gå i tap. Second that Noen av de kakene der er så jævli gode at det går ikke an. Selv kjøper vi ett par bokser hver høst (dette fordi det bare er om høsten du kan bestille/kjøpe). De står ikke lenge i skapet de før de er tomme skal jeg si deg Endret 9. juni 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 altså, er det ikke bare la være og dra da? du har jo tydeligvis ikke råd så spar nå bare pengene sier jeg. og nei, du har ikke store økonomiske problemer! hadde du hatt det hadde du gått på sosialen.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 eller så er det jo bare og gjøre en dags arbeid.. ikke akkurat noe krise. evt låne seg en 500lapp. spørr foreldra dine da om du kan få lov og rundvaske hele huset for en femhundrings eller no sånn. et eller annet slavearbeid er det sikkert de kan betale deg litt for. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Altså, hva er det som koster 1200 kroner? Bensin? Hørtes dyrt ut. Her får man jo flyreiser fra sør i landet til langt nord for under 500 kroner, så skal du bruke over tusenlappen på en mopedtur? Hmm... tur/retur Sunnmøre-bergen m/ Moped = ca 1200kr. Bensik kommer i tillegg Endret 10. juni 2005 av vegis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå