Gå til innhold

eg har Store økonomiske problemer :s

Anbefalte innlegg

hei, eg har store økonomiske problermer, har bare 700kr igjenn på kontoen, og eg skal til bergen med moped (bor på sunnmøre) tur retur koster 1200kr + bensin

noen forslag til hvordan eg kan tjene meg kjappe penger?

skal reise om 15 dager, så det blir ikke noe store prosjekt.

EDIT: post nr. 600 :)

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom med forslag folkens. har oen SDram brikker ligende PC100 er di verdt nokke? :p og en 80W strømforsynig til en Gammel mini Compaq presario og en Intel Pentium 2 prosessor. et gammelt kabinett som følgte med en Packard bell 1Media 8030.

KOM MED FORSLAG, er desperat :p

Lenke til kommentar

I helga kan du oppsøke nærmeste fest. Når folk etterhvert skal flytte på seg, enten det er til en annen fest eller til byen, ja da ta du mopeden fatt og tjener gryn som det holder :thumbup: Piratdrosje kalles det visst :whistle: Kanskje har du en haug med tomflasker hjemme? Gå å pant. Ha fest i helga, og pant det som står igjen av flasker. Spør kamerater om du kan låne ett par hundre kroner.

Lenke til kommentar

Ikke for å virke eplekjekk ellerno, men hvis mangel på 500kr er et stort økonomiskt problem, har du det alt for bra!

Folk mangler flerfoldige tusen kroner til regninger hver mnd.. Rart mange er fattige?

500kr i minus, er ikke et stort økonomiskt problem!

Lenke til kommentar

tenkte noe av det samme, så for meg en tråd der fyren hadde fått regning på mange mange tusen kroner :ohmy:

men 500kr greier du nok å skrape inn vettu. jobb å stå i litt, kanskje du får sponset litt også av foreldre/foresatte/besteforeldre elns?

Lenke til kommentar
Ikke for å virke eplekjekk ellerno, men hvis mangel på 500kr er et stort økonomiskt problem, har du det alt for bra!

Folk mangler flerfoldige tusen kroner til regninger hver mnd.. Rart mange er fattige?

for meg er det et SINNSYKT stort minus, er kun 16 år + at eg skal jo ha lomme penger i bergen og då, gidd ikke å reise til bergen uten penger.

Endret av vegis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...