Lanka Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har endelig fått min 6630. Og jeg har installert Pc-Suite. Så når jeg plugger inn mobilen med Synkroniseringskabelen så popper det opp at en ny maskinvare er funnet. Så søker den etter drivere, CD'en er fortsatt i. Men så finner den ingen sier den. Jeg tok søk etter og anga cd-romen for et sted å lete. Den lette der, men fant ingen driver. Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hva slags opperativ system bruker du? Hvis det er win 2000/xp så skulle det ikke være problem, er det tidligere opperativ system fra windows, så vet jeg at nokia ikke har så mye støtte for dette Og så er heller ikke tidligere verisjoner serlig venn med usb-porten.. -riflaa Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har XP. Hva mener du med at det ikke er no problem? Den finner ikke no, ikke på cd'en jeg fikk med mobilen engang Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Sjekk her. Edit: Denne trenger du tror jeg. Endret 9. juni 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hadde samme problemet ..... lastet ned nyeste versjon og så var det løst Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Prøvde begge deler! Funker fortsatt ikke! Skjønner bare ikke hva som er feilen. Når jeg går på kontrollpanel og skal installere ny hardware så sier den at 6630 er funnet. Finn driveren for den. Leter gjennom cd'en. Finner ingenting. Og alt er originalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå