Mafiabåss Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hva syns du om Artemis Fowl, jeg syns bøkene er skikkelig gode, har bare lest 1en og 2en Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har bare lest første bok, men den var grei nok. Artig lesing, i alle fall. Lenke til kommentar
XimeN Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har bare lest første bok, men den var grei nok. Artig lesing, i alle fall. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Æwe! Jeg hadde ikke sett denne tråden! Artemis Fowl er en av de tre seriene jeg liker best. Utrolig lettleste bøker, og veldig morsomme å lese. Bøkene skulle vært skrevet for en litt eldre aldersgruppe synes jeg, siden jeg føler meg litt for gammel til å lese den. I forhold til HP og HDM. Virklig god serie som alle burde lese! Lenke til kommentar
NetromH Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det finnes en tidligere tråd om Artemis Fowl-bøkene her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=282376&hl= Morten, oversetteren Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Har ikke tatt meg tid til å lese den enda, men jeg må nok gjøre det snart. Skal visstnok være en morsom bok for (eks)cs-nerder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå