palei Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Hei, Jeg har nylig installert win xp, og har forsøkt å installere driverene som kom med skjermkortet mitt får å få tv-ut til å fungere. Det har ikkje fungert til nå. Jeg får "Page load fail" hver gang jeg prøver å åpne f.eks Advanced settings" i programvaren. Og å bytte til tv går ikkje. Noen som vet hvor jeg kan få tak i drivere som fungerer? Jeg har vært innom ASUS og lastet ned de siste driverne men de støtter ikke tv-ut. Hilsen Pål Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Hva med å laste ner de offisielle driverne til nvidia da, og instalere den gamle gratis ugave av tvtool ? Lenke til kommentar
palei Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 Takk. Hvor finner jeg tvtool? Pål Lenke til kommentar
varebil Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 du kan enten søke etter tvtool på kazaa. Der får du også tak i crack til den nyeste versjonen, eller gå inn på http://www.tvtool.de og laste ned en trial versjon eller en gratis litt eldre versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå