kakemonster7 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen United-fans her som abbonerer på "United Supporteren"? Det gjør, som dere sikkert skjønner, jeg... Saken er den at jeg fikk akkurat sesongens siste "united supporteren" i posten nå. Begynte å lese med en gang, men da jeg kom til s 18, var alt opp-ned. Side tallet var plutselig blitt til 66. Da jeg bladde videre var det fortsatt opp-ned. En annen ting var også at sidene var i omvendt rekkefølge. Så da side 27 kom, hadde jeg akkurat lest side 59-66.. eller, side 66-59... Da jeg så bladde videre, og kom til side 58, begynte sidene å bli opp-ned igjen. Her kom selvfølgelig de sidene som manglet foran; 19-26 - også disse i omvendt rekkefølge... Ikke at det plager meg veldig, bare lurte på om jeg har vært veldig uheldig, eller om det er fler, av dere som evt abbonerer, som har fått noen av sidene opp-ned....!?! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Aboonerer på det jeg, men her var ingen opp-ned, alle var i riktig rekkefølge. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Da var det vel bare jeg som var uheldig da.... Hvorfor ble jeg ikke overrasket?? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 De har vel en mail adresse man kan nå dem på. Send en mail, så får du sikkert en ny kopi av bladet i posten (og hvis du er skikkelig heldig, noe annet tull med i sendingen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå