appelsinbrus Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kjøpte maskin for et par uker siden, og den har allerede begynt å kødde. Problemet er dette: når jeg er i windows og ikke gjør noe som helst, kanskje bare hører på musikk, begynner maskina å jobbe. Den jobber med det den mener er noe nytt stæsj jeg har kobla på USB-en. Jeg har aldeles ikke kobla til noe nytt stæsj på USB-en. Men det som er litt mongo, er at først kommer koble-fra-lyden, så jobber maskina i et par sekunder mens hele skiten fryser, og etterpå kommer koble-til-lyden og alt funker fett igjen. Irriterende. I går fikk jeg det her 5 ganger på en time eller så. Tok ut musa, som er usb, og satte i igjen, prøvde annen port etc, ikkeno funka. Hadde samme problemet etterpå. Noen som har et eller annet forslag til hva jeg kan gjøre før jeg går og henter ei øks og "reparerer" maskina med litt HARDware?? pEaCe! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Installert nyeste Service Pack? Og eventuelle oppdateringer til Windows? Hvis ikke, prøv det, og se om det blir bedre da. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Jamen det har jo funket bra før...? Men kan jo alltids prøve Takk for svar... Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Ok, har formatert, lagt inn nye drivere etc etc. Hjalp ikke. Fler forslag? Musa slår seg av når jeg spiller!! Arrgh! Lenke til kommentar
oblomsoe Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Nyeste chipset drivere? Evt. prøvd med ett annet HK elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå