DesertGlow Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 MSI er en av verdens største produsenter av hovedkort og skjermkort, men forsøker også å komme inn på markedet for forbrukerelektronikk. MegaView 566 er deres første forsøk på en PMP-spiller. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg synest at skjermen ser fryktelig dårlig ut(som også nevnt i testen), så det blir nok ingne slik på meg. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Skrivefeil: f.eks. kan overføre biler fra diverse digitalkamera Man kan da ikke overføre biler elektronisk enda? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 for min del er prisen sky høy, og skjermen veldig dårlig. Og i katogorien " i bruk" , så var det et bilde av en jente, må bare si at brystene hennes er fine. Unnskyld. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Utrolig lavt nivå MSI legger seg på med alle andre produkter enn hovedkort. MP3-spillerne deres er jo tilsvarende skrøpelige. Tydelig at det er mye penger å hente i det nedre prissegmentet. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Tja, synd at de ikke greier å få bedre kvalitet på produktene sine, om man sikter på å produsere nok av en enhet så burde jo både kvalitet og pris ikke bli alt for ille. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Tja, synd at de ikke greier å få bedre kvalitet på produktene sine, om man sikter på å produsere nok av en enhet så burde jo både kvalitet og pris ikke bli alt for ille. hadde det bare vært to-tre aktører i markedet, så hadde det vært lettere å få til høy mengde, relativt god kvalitet og lav pris.. samfunnsøkonomen i meg som slår ut Men som tidligere nevnt, biler har fremdeles litt igjen til å bli digitalisert.. Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Gammel boks for dyrt. MSI straks kommer med en oppgradert versjon; http://www.dapreview.net/comment.php?comment.news.1617 Kanskje litt mer spennende denne boksen her: Dessuten kommer Creative med Creative Zen Vision, som ser MEGET lovende ut: http://www.dapreview.net/comment.php?comment.news.1633 Jeg har pengene klare om noen har en å selge meg ... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Utrolig lavt nivå MSI legger seg på med alle andre produkter enn hovedkort. MP3-spillerne deres er jo tilsvarende skrøpelige. Tydelig at det er mye penger å hente i det nedre prissegmentet. Hehe, personlig vil jeg ikke akkurat si HK er det store unntaket. MSI har vel alltid vært en "billigprodusent" (ihvertfall i forhold til tilsvarende utstyrte ting) AtW Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Portabel Media Player Spiller ? Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Portabel Media Player Spiller ? Hehe. Tenkte på akkurat det samme. Det blir det samme som å si LCD-Display: Liquid Crystal Display Display? Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Eller den kjente oppstartsteksten i Win2K; "Based on Windows NT - technology", altså: "Based on Windows New Tecnology Technology"..... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå