genstian Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 hvordan er gentoo på en server? er jo lett og få selinux osv.. Lenke til kommentar
olear Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Anbefaler _ikke_ Gentoo på server. Gentoo har ikke en stabil release slik andre distroer har som gjør man ikke får sikkerhetsoppdateringer, men bare får nye versjoner som kan ødelegge configfiler eller annet (Gentoo blir også ofte oppdatert noe som ikke er veldig positivt når det gjelder servere). I Gentoo må også alt kompileres, noe som gjør at alt vil gå veldig treigt når ting skal oppdateres. Anbefaler at du ser på andre alternativer som f.eks Debian eller Slackware. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 blir vel slackware. ikke mer debian her i huset. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har brukt Gentoo på flere servere og det er absolutt ikke ustabilt. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Dårlig erfaring med Debian? jepp Lenke til kommentar
genstian Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Har brukt Gentoo på flere servere og det er absolutt ikke ustabilt. hva er oppetiden? Lenke til kommentar
olear Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har en maskin på jobb (Gentoo), med oppetid på rundt 300 dager, men oppetid er ikke så viktig. Bare prøv Gentoo på server, men jeg advarer deg. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 tror slackware blir bra, fant noe på nettet som overbeviste meg om at gentoo ikke passer så bra. Lenke til kommentar
melsom Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 tror slackware blir bra, fant noe på nettet som overbeviste meg om at gentoo ikke passer så bra. Hva med å dele det med oss? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 tror slackware blir bra, fant noe på nettet som overbeviste meg om at gentoo ikke passer så bra. Hva med å dele det med oss? ligger på jobb maskinen(den har jeg ikke tilgang til nå, men senere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå