Skikongen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 De billigste selskapene må man bli anbefalt av fra andre (eller ha mange og dyre ting og forsikre). Flere av disse selskapene står nok ikke i "GuleSider". Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 For meg ble det billigst med Gjensidige med bondelagsrabatt på 20%. Meldte meg inn i bondelaget, koster 350 i året og får 20 % på forsikring hos Gjensidige. Dette sparte jeg da over 4000 på i forhold til Postbanken. hørtes interessant ut dette, er det noen haker her en plass? eller kan alle gjøre dette? har delkasko hos gjensidige, samt innbo. hvis jeg tok opp reiseforsikring i tillegg ville jeg visst få 15% rabatt på bilforsikringa siden jeg ble helkune elelr hva de kalte det. reiseforsikring koster vel en 600,- i året. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Bli kunde i postbanken og kjøp forsikring der... Helt klart billigst!! Mulig man må bli postbanken leve kunde Endret 2. august 2005 av Mekker`n Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 sjekket postbanken og de var mye dyrere en gjensidige på min bil hvertfall.. golf 3, 93 mod med strikkmotor. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Postbanken har vel avtale med Vital. Det er det flere som har. Men prisen vil bli den samme....Vital er vel Vital... Var mye billigere der for mine biler enn SB1, IF, Gjensidige, vesta osv osv.... SB1 hadde helt ræva kundebehandling....aldri noe mer der! Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 I stedet for å opprette ny tråd: Er 18 år, skal forsikre en Nissan 200sx original. Ettersom postbanken og dnb Nor er samma konsern, vil det være billigst for meg og ha forsikring der? Jeg er dnb Nor kunde... Andre forslag til steder jeg kan sjekke? Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hahahaha!!' IF skulle ha 43 tusen av meg hvis jeg kjøpte meg en 97 A4 1.8 TQ 20% bonus og 16k i året Med andre ord.. skaffer jeg meg en sånn blir det å stå på modern Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 hehehe, de har sånn at familie kan få forsikring der Så det er faren min som er ansatt i Nettbuss Hadeland faktisk.. Vel.. Etter mine opplysninger så er denne regelen nå tatt bort.. Da jernbanen fikk for mange forsikringstakere... Så jeg tror ikke det nytter å ha noen i familen som jobber der lengre, tror du må jobbe selv. Kan hende jeg tar feil nå, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå