Joachim_F Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ja, du leste riktig; selv om Black & White 2 ikke er ferdig enda, har Lionhead allerede lagt planer for tre nye spill i serien. Les mer Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Peter Molyneux og ambisiøse planer er vel ikkje noen ukjent kombinasjon akkurat. Håper bare Fable 2 blir som fable egentlig skulle ha vært Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 gleder meg til å få høyre fleire detaljar rundt dei komande black & white spela. ideen høres i alle fall spennande ut. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 sikkert lille kje grafikk i B&W 5. da sitter vi på Geforce 9800 GTX med 2048MB GDDR6 RAM @ 3Ghz el no. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Man kan lure på hvordan den godeste Molyneux har tenkt å bli ferdig med disse planene i løpet av sin levetid. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 sikkert lille kje grafikk i B&W 5. da sitter vi på Geforce 9800 GTX med 2048MB GDDR6 RAM @ 3Ghz el no. Noe slikt ja Gleder meg til å høre mer! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Gleder meg til B&W 2, mykje morro med nr. 1. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ser fram til B&W2 og B&W1 på min DS Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Minner meg på at eg aldri fullførte spelet. Kom til siste brettet (trur eg), men sleit kraftig på brettet der creaturen blir fanga og byen til fienden er langt pokker i vold i vest. Er eit fjell der òg, der du skal følge etter han fyren. Og ein som er udødelig. Ender alltid med at creaturen er ein dritt og handa nærmar seg djevelsk. Endret 9. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Minner meg på at eg aldri fullførte spelet. Kom til siste brettet (trur eg), men sleit kraftig på brettet der creaturen blir fanga og byen til fienden er langt pokker i vold i vest. Er eit fjell der òg, der du skal følge etter han fyren. Og ein som er udødelig. Hmm... Jeg fjusket der - endret filen for brettet slik at realmen min gikk over hele øya... Sorry, men jeg tålte ikke å se creaturen min lide! Ble så utrolig sur på Nemesis! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Eg klarte å ta over byen med masse kvite duer og kontinuerlig kasting av steiner, flammekuler og lyn. Brukte den udødelige fyren til å ha litt kontroll der borte. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Nå ble eg seriøst utrolig glad! Skal se å få fart på ræva mi til å installere 1`ern igjen så eg får friska opp minna offtopic: Black and white er MORRO! husker dere de 2 flyvende "rådgiverene". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Din gode og dårlige samvittighet Gneialt konsept. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ser fram til B&W2 og B&W1 på min DS Sitte på bussen til skolen og spille... I fritimene òg sa du? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ser fram til B&W2 og B&W1 på min DS Sitte på bussen til skolen og spille... I fritimene òg sa du? Fritimene? Men... Hva er det man har norsktimene til da mann? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 B&W! En av mine udødelige klassikere. Så ufattelig mye moro gjemt i det spillet. På 1. april blir fotsporene til dyret ditt til smileyfjes. ^^ Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 B&W! En av mine udødelige klassikere. Så ufattelig mye moro gjemt i det spillet. På 1. april blir fotsporene til dyret ditt til smileyfjes. ^^ Stemmer det ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg